Tag Resultaten
PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR.
Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.
Founding partners leggen fundament onder Dutch PR Awards
PR-Dashboard en Media Info Groep bestendigen samenwerking met Marketing Report in overeenkomst
Lokale PR, waarom het werkt en hoe je het inzet
Lokale publiciteit, sommige bedrijven zien er misschien weinig in, maar in dit artikel laat PR-Dashboard zien voor wie het interessant is en waarom.
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
Kim Klaver vertelt over de rol van PR binnen de marketingstrategie, het belang van zichtbaarheid voor PR-professionals én de Dutch PR Awards
Van hagelschieten naar gerichte pr
Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, vertelt hoe je jouw perslijst strategisch kunt inzetten en meer impact kunt maken.
PR-mensen zijn allemaal een beetje James Bond
Kim Klaver is Managing Director van PR-Dashboard. Marketing Report spreekt haar.
Vaste abonnementen als basis voor PR-samenwerking
We spraken met oprichter Casper van Diemen over deze aanpak, het gebruik van PR-Dashboard, de voordelen van een newsroom en hun visie op de pr-markt
PR-trends in 2025: Authenticiteit, AI en andere tegenstellingen
Hieronder vind je de belangrijkste pr-trends die PR-Dashboard signaleert voor 2025
PR-Dashboard over de PR-Bootcamp: Volop inspiratie voor pr-professionals
In De Bary aan de Herengracht in Amsterdam verzamelden pr-medewerkers en vertegenwoordigers van pr-bureaus zich om meer te leren over hoe je nieuws maakt en succesvol communiceert met journalisten en bloggers.
PR-Dashboard: Newsroom, laat journalisten niet oeverloos zoeken
In dit artikel duikt PR-Dashboard dieper in op het instrument dat velen kennen: de newsroom, perspagina, pressroom of welke naam je eraan wilt geven.
[Interview] Kim Klaver (PR-Dashboard): Persvragen helpt organisaties bij consistente en snelle communicatie
Onlangs spraken wij met Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, over Persvragen
PR-Dashboard: Timing is alles, hoe je persberichten perfect afstemt op media deadlines
Hieronder gaan we uitleggen hoe je het effect van je persbericht maximaliseert door de juiste timing
PR-Dashboard gaat samenwerken met ArtikelPro
Deze overeenkomst zorgt ervoor dat de gebruikers van PR-Dashboard altijd binnen de regels van de (auteursrechten)wet werken.
Feadship CMO Farouk Nefzi Juryvoorzitter Dutch PR Awards 2024
Farouk Nefzi, Chief Marketing Officer bij Feadship, is benoemd tot juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024
[Marketing Report Radio] Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Jeroen Goeman Borgesius over redacties, journalistiek en The PR-Awards
Opening inschrijving Dutch PR Awards 2024!
Marketing Report kondigt de opening inschrijving voor de Dutch PR Awards 2024 aan! Een historisch moment. Tien jaar na de laatste editie zijn ze er weer
[Interview] Jeroen Goeman Borgesius: PR en marketing strijden vaak om aandacht en geld
Jeroen Goeman Borgesius is oprichter van PR-Dashboard. Hij is een bevlogen PR-professional die sinds 1991 werkzaam is in de communicatiebranche.
Marketing Report lanceert Dutch PR Awards
Precies10 jaar nadat in Nederland voor het laatst prijzen in het pr-vak zijn uitgereikt, zijn daar Dutch PR Awards 2024
PR-Dashboard: Hoe zorg je er als pr-specialist voor dat je berichten worden opgepikt door journalisten?
De relatie en communicatie tussen journalisten en PR-medewerkers bepaalt mede welk nieuws in de media komt. Het grote Pers en PR-onderzoek van PR-Dashboard geeft inzicht in hoe deze mediaprofessionals samenwerken
[Onderzoek] PR-Dashboard: Journalisten en pr-medewerkers hebben weinig contact
91 procent van de ondervraagde vertegenwoordigers van de pers geeft aan zelden tot nooit contact te hebben met een pr-professional en social media wordt steeds minder gebruikt als informatiebron of om contact te leggen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis