Tag Resultaten
Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink
Generative Engine Optimization vervangt traditionele SEO
Traditionele Search Engine Optimization levert minder op doordat gebruikers direct antwoorden uit AI-overzichten halen en minder doorklikken naar websites
ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven
De opleiding is speciaal ontwikkeld voor jongeren met hoogfunctionerend autisme die zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs.
Eén op vier Nederlanders houdt geld gescheiden in relatie
Uit onderzoek van bunq blijkt dat 26 procent van de Nederlanders met een vaste partner hun financiën grotendeels gescheiden houdt.
Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil
Michiel Verstraten, oprichter en eigenaar van YouLynq.me, legt uit hoe personal branding werkt in de praktijk
Clever Strategy behaalt als eerste Inner Smile Certificering
Met deze stap wil het bureau uit Rotterdam laten zien dat levens- en werkgeluk geen HR-project is, maar de basis voor duurzame groei.
eFaktura.nl lanceert BUKKI voor anderstalige ondernemers
eFaktura.nl heeft BUKKI gelanceerd, een digitaal opdrachtenplatform voor anderstalige ondernemers in de bouw-, installatie- en transportsector.
Smartshore: Werknemerswelzijn verdient vaste plek in beleid
Werkgevers investeren volop in groei en innovatie, maar besteden volgens Smartshore te weinig aandacht aan hun medewerkers.
Een op vijf Nederlandse ouderen niet blij met woning
Een derde van hen staat ervoor open om bij familie in te trekken. Iets meer, 37 procent, ontvangt familie liever zelf in huis.
Floors Group neemt Laminaat.nl over
De overname past binnen de groeistrategie van het vloerenbedrijf dat in 2025 vijftien jaar bestaat. Laminaat.nl blijft onder eigen naam opereren
BOAS hangt vuile was van de mode-industrie buiten
Werkgeluk speelt een steeds grotere rol bij de keuze voor een werkgever, maar wordt door veel organisaties nog als secundair gezien.
Werkgeluk volgens Inner Smile Company geen bijzaak meer
Werkgeluk speelt een steeds grotere rol bij de keuze voor een werkgever, maar wordt door veel organisaties nog als secundair gezien.
Beep for Help rolt dienst uit voor zakelijke markt
Het hulpplatform Beep for Help biedt vanaf nu een dienst aan voor werkgevers die werkenden willen ondersteunen met huishoudelijke en zorgtaken.
Nederlandse digital nomad mist familie, vrienden én fiets
Onderzoek bunq: nomadenbestaan heeft positief effect op werk, 28 procent kan meer sparen
Nina Derwael ambassadrice van elektrisch automerk VOYAH
Olympisch kampioene kiest voor innovatie en duurzaamheid.
Duurzame groei, impact en de toekomst van pr
Dennis Mensink en Thomas Bekker zijn respectievelijk oprichter en COO van pr- en contentbureau Mediatic. We spreken hen over groei en hún geheim van de smid.
De transitie naar een love brand
Mediatic vroeg aan Jasper Spaargaren (CMO) wat ervoor zorgt dat hij zo goed in zijn vel zit bij The Flower Farm en hoe hij de toekomst van de scale-up ziet
Werkgeverskeurmerk Inner Smile Certified gelanceerd
Vanaf vandaag is het werkgeverskeurmerk voor bedrijven die willen benadrukken dat bij hen de medewerker centraal staat Inner Smile Certified officieel live.
Operatie Sterk Water lanceert wervingsplatform
Stichting RIONED, Wateropleidingen en het Koninklijk Nederlands Waternetwerk (KNW) lanceren de website van Operatie Sterk Water.
Nederlandse betaaldienst Klearly haalt 6 miljoen euro groeikapitaal op
De Amsterdamse FinTech Klearly heeft 6 miljoen euro groeikapitaal opgehaald. De betaaldienst gaat de investering gebruiken om verder uit te breiden in Europa.
Fujitsu: Oudere generaties gebruiken AI vaker dan hun jongste collega's
Het onderzoek GenAI at Work ondervroeg 3700 werknemers met verschillende functies binnen Europese organisaties.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen
FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis