Tag Resultaten
Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Mentos
Het Amsterdamse bureau neemt de PR-activiteiten voor zijn rekening en ondersteunt bij de verdere versterking van de merkpositionering.
Thomas Tassone Managing Director Holland & Barrett Benelux
Thomas Tassone is per 1 januari gestart als Managing Director bij Holland & Barrett Benelux. Hij neemt de leiding over van Lies Goezinne.
Het PR Bureau breidt team uit met vier pr- en marketingmedewerkers
Het PR Bureau heeft het team uitgebreid met vier nieuwe medewerkers op het gebied van PR en Influencer Marketing
HPB | Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
Het bureau wordt de partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een Corporate Sustainability en een Thought Leadership programma
[Dutch PR Awards 2024] Jacqueline Bosselaar over Het PR Bureau
Het PR Bureau is een full service Earned First Creative Agency
LiGA gaat samenwerking aan met voetballer Virgil van Dijk
LiGA, van Mondelēz International, slaat de handen ineen met Nederlands voetballer Virgil van Dijk om consumenten aan te moedigen het beste uit zichzelf te halen. De samenwerking wordt ondersteund door een 360-graden campagne
HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Podimo, Iglo en BridgeFund
HPB | Het PR Bureau werkt nu ook voor Podimo, Iglo en BridgeFund. Het bureau gaat deze merken bijstaan in hun streven naar thought leadership en meer maatschappelijke impact
ASN Bank kiest Het PR Bureau als pr- en communicatiebureau
ASN Bank heeft HPB | Het PR Bureau gekozen als partner voor de pr- en communicatie activiteiten rondom een aantal duurzame projecten, waaronder de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids
Peter ten Brinke Creatief Directeur bij HPB; Mike Hupkens art director
Peter ten Brinke is benoemd als creatief directeur bij HPB (Het PR Bureau). Het bureau versterkt zich tevens met art director Mike Hupkens
Wilmar Tax partner van HPB (Het PR Bureau)
Wilmar Alex Tax is per direct toegetreden als partner van HPB (Het PR Bureau). Hiermee heeft hij de zakelijke leiding over het bureau, samen met Jacqueline Bosselaar (CEO en oprichter), Camiel Overgaauw en Toon van Loock
Milka lanceert merkpositionering Teder smaakt beter
Chocolademerk Milka start met de merkpositionering Teder smaakt beter. Daarmee wil het merk Nederlanders oproepen vaker te kiezen voor tederheid. Milka heeft een limited edition Milka-reep op de markt gebracht waarmee met verschillende blokjes chocolade een tedere boodschap gemaakt kan worden
Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie
Lyre’s heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als haar bureau voor pr, earned first marketing en storytelling. Het merk is bekend van een breed assortiment aan non-alcoholische dranken
Teisseire schakelt Het PR Bureau in voor pr en communicatie
Teisseire heeft HPB (Het PR Bureau) na een pitchtraject uitgekozen als partner voor haar pr- activiteiten en communicatie. Het siroopmerk valt onder Britvic
Koninklijke Grolsch kiest voor Het PR Bureau
Koninklijke Grolsch heeft Het PR Bureau uitgekozen als partner voor pr en communicatie. De keuze volgt na een kennismakingsfase eind 2019 waarin HPB de succesvolle pr-lancering van het Oud & Nieuw-bier Grolsch Finale heeft ontwikkeld
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
ING start campagne rond verduurzamen woning
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis