Tag Resultaten
Het belang van omnichannel marketing anno 2025
Klanten willen overal dezelfde ervaring of ze op Instagram zitten of met je praten aan de kassa. Geen verwarring, geen herhaling, gewoon duidelijk en makkelijk
Nederlandse cryptobeurs voor 3 miljard dollar verkocht
“Voor het eerst in 22 jaar zagen we vorige maand een daling in Google-zoekopdrachten via Safari.”
Michiel Frackers: Microsoft onttroont Apple
Afgelopen vrijdag daalde de koers van Apple vijf procent en werd het door Microsoft afgelost als 's werelds meest waardevolle bedrijf.
Michiel Frackers: Zuckerberg graaft eigen graf
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Michiel Frackers: Zuckerberg's rubberen ruggengraat
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Winnaars The Best Social Awards 2025
De grote winnaars van de avond zijn onder andere GoSpooky, die meerdere prijzen in de wacht sleepte en HEMA
Bruut wordt lead agency voor socials van Lidl Nederland
Na samenwerkingen waarin Bruut met Lidl creatieve video-first campagnes creëerde, kiest Lidl nu officieel voor Bruut als hun social agency voor de twee grootste kanalen van de supermarkt: Instagram en Facebook.
NOISE maakt vervolgcampagne Statiemonnie!
NOISE Amsterdam heeft de vervolgcampagne Statiemonnie! Keep bringing it back! van Statiegeld Nederland ontwikkeld.
Vlimse maakt Valentijnscampagne voor Intertoys
Intertoys lanceert de matchmakers: de perfecte spellen en speelgoedartikelen voor een eerste date, een campagne gemaakt door Vlimse.
Martijn Snoep (ACM): big-techbedrijven hebben heel veel geld en diepe zakken om zich tegen toezicht te verdedigen
Martijn Snoep bestuursvoorzitter van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) stelt dat big tech bedrijven heel veel geld en diepe zakken hebben om advocaten in te huren en zich te verdedigen tegen toezichthouders als de ACM en de Europese Commissie.
Intratuin en Somention lanceren kerstfilm Verwonderlove
In vier afleveringen is het liefdesverhaal van Ruby en Finn te volgen, twee kerstornamenten die elkaar ontmoeten in een Intratuin-winkel.
Dieuwke de Voogd en Bob Koenderman naar Somention
Dieuwke, afkomstig van Coolblue, brengt jarenlange ervaring mee in het ontwikkelen van digitale strategieën. Bob sluit zich aan vanuit M2|OC, waar hij verantwoordelijk was voor de coördinatie van digitale media campagnes.
Somention lanceert Instagram Top 100-lijst
De ranglijst heeft een behoorlijke verschuiving ondergaan, met een mix van bekende gezichten en veel nieuwe namen
Wayne Parker Kent laat met social format zien dat Stayokay meer is dan een hostel
Wayne Parker Kent ontwikkelt een social format voor Stayokay dat laat zien dat de keten de perfecte plek is voor iedereen die waarde hecht aan verbindingen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis