Tag Resultaten
Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Geen campagne is hetzelfde
Dolf Hoogwerf is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Pinchhitters reclamecampagnes optimaliseert
Mediamix draait niet alleen om bereik, maar om scoringsdrift
Dolf Hoogwerf, is medeoprichter van van het creatief media-activatiebureau Pinchhitters, we spreken hem over onder andere effectiever adverteren
Pinchhitters introduceert de Scoren op Strava-club
Hiermee beloont Pinchhitters klanten en relaties voor hun sportieve prestaties.
[Column] Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Smart Location Targeting via Facebook, Instagram & TikTok
De feestdagen zijn voor marketeers, brandmanagers en ondernemers de tijd van het jaar waarin de concurrentie fel is
[Column] Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Kassagericht scoren in Q4
Voor marketeers, brandmanagers en ondernemers is dit ook de tijd van het jaar waarin de concurrentie nóg feller is.
Creatieve uitbreiding maakt Pinchhitters beter zichtbaar
Sinds de uitbreiding van Pinchhitters met haar eigen camerateam, is het media-activatiebureau direct een stuk zichtbaarder geworden op social media.
Pinchhitters lanceert door AI geproduceerd EK-nummer: DepAI
In de aanloop naar de tweede groepswedstrijd van Oranje brengt media-activatiebureau Pinchhitters de single DepAI uit.
TEC Entertainment kiest Pinchhitters als media- en activatiepartner
TEC Entertainment, bekend van musicalproducties als We Will Rock You en Jesus Christ Superstar, heeft Pinchhitters gekozen voor alle media-activaties rondom de musical Onze Jordaan
[Interview] Dolf Hoogwerf en Robbert van Loon: Pinchhitters gaat er vol voor en wint de wedstrijd voor je
Pinchhitters is een media-activatiebureau dat door Dolf Hoogwerf en Robbert van Loon in 2022 is opgericht. We spreken beide oprichters hierover.
[Vacatures] Pinchhitters zoekt een Campagne en Creatief Stagiair
Pinchhitters is per direct op zoek naar een Campagne en Creatief Stagiair
[Marketing Report TV] Dolf Hoogwerf en Robbert van Loon over Pinchhitters
Dolf Hoogwerf, mede-oprichter van Pinchhitters, is te gast bij Marketing Report TV
[Vacatures] Pinchhitters zoekt een Digital Performance Marketeer
Pinchhitters is per direct op zoek naar Digital Performance Marketeer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis