Tag Resultaten
STROOM en M2|OC gaan samen verder onder de naam STROOM
Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM
[Vacatures] M2|OC zoekt een Communications Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Communications Consultant -Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Jr. Project Manager
M2|OC is per direct op zoek naar Jr. Project Manager -Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Performance Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Performance Consultant - Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Mediacommerce Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Mediacommerce Consultant-Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Jr. SEA Specialist
M2|OC is per direct op zoek naar Jr. SEA Specialist Full-time · Amsterdam
[Interview] Lars Vink: M2|OC moet de standaard worden voor een nieuw tijdperk
Lars Vink is per oktober 2023 benoemd tot Managing Director bij M2|OC, dat onderdeel is van Candid. M2|OC is het resultaat van de fusie van M2Media en Online Company
M2|OC stelt Lars Vink aan als Managing Director
Het MT van M2|OC bestaat verder uit Stéphanie Smit (Specialist Teams & Operations), Michael Bottenheft (Strategy) en Oscar Levi (E-commerce).
[Vacatures] M2|OC zoekt een Senior Digital Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Senior Digital Consultant Full-time · Amsterdam
Maxxium schakelt M2|OC in voor mediastrategie, -planning en -inkoop
Aan de pitch deden zeven bureaus mee. In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfolio-managementstrategie uit te werken
KiKa kiest voor M2|OC
Stichting Kinderen Kankervrij heeft M2|OC gekozen als mediabureau. M2|OC is verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis