Tag Resultaten
STROOM en M2|OC gaan samen verder onder de naam STROOM
Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM
[Vacatures] M2|OC zoekt een Communications Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Communications Consultant -Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Jr. Project Manager
M2|OC is per direct op zoek naar Jr. Project Manager -Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Performance Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Performance Consultant - Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Mediacommerce Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Mediacommerce Consultant-Full-time · Amsterdam
[Vacatures] M2|OC zoekt een Jr. SEA Specialist
M2|OC is per direct op zoek naar Jr. SEA Specialist Full-time · Amsterdam
[Interview] Lars Vink: M2|OC moet de standaard worden voor een nieuw tijdperk
Lars Vink is per oktober 2023 benoemd tot Managing Director bij M2|OC, dat onderdeel is van Candid. M2|OC is het resultaat van de fusie van M2Media en Online Company
M2|OC stelt Lars Vink aan als Managing Director
Het MT van M2|OC bestaat verder uit Stéphanie Smit (Specialist Teams & Operations), Michael Bottenheft (Strategy) en Oscar Levi (E-commerce).
[Vacatures] M2|OC zoekt een Senior Digital Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Senior Digital Consultant Full-time · Amsterdam
Maxxium schakelt M2|OC in voor mediastrategie, -planning en -inkoop
Aan de pitch deden zeven bureaus mee. In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfolio-managementstrategie uit te werken
KiKa kiest voor M2|OC
Stichting Kinderen Kankervrij heeft M2|OC gekozen als mediabureau. M2|OC is verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis