Tag Resultaten
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
[Vacancy] Initiative has a position for Campaign Production Manager (Nike Account)
Initiative is directly looking for Campaign Production Manager (Nike Account)
RECMA: Initiative in 2024 grootste mediabureau in Nederland
Initiative – onderdeel van IPG Mediabrands – was als mediabureau in 2024 in Nederland het grootst als het gaat om billings en digitale bestedingen. Die bedroegen in 2024 821 miljoen euro en haalt daarmee 14,5 procent marktaandeel
Vlaamse overheid kiest mediabureaus Initiative en Semetis
Na een pitch heeft de Vlaamse overheid een raamovereenkomst afgesloten voor mediaplanning en -aankoop met Initiative (IPG Mediabrandsd) en Semetis (Omnicom Media Group)
[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] Initiative zoekt een Campaign Manager
Initiative is per direct op zoek naar Campaign Manager Initiative - Netherlands
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Lead - NIKE
Kinesso is directly looking for Programmatic Lead - NIKE
[Vacancy] Kinesso has a position for Associate Account Director Social - Nike
Kinesso is directly looking for Associate Account Director Social - Nike
[Vacancy] Initiative has a position for Integrated Planning - Senior Executive Comms Design Nike
Initiative is directly looking for Integrated Planning - Senior Executive Comms Design Nike
Interpublic Group: lagere omzetten en resultaten in H1 2025
Interpublic Group (IPG) heeft in het eerste half jaar lagere omzetten en resultaten moeten rapporteren door reorganisatiekosten
[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant
Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant
Nederlandse advertentiemarkt stijgt naar 6,7 miljard euro
Digitale advertentieplatforms blijven Nederlandse markt domineren.
Cannes Lions: Een Amerikaans feestje met Europese bijrol
Edward Knol die sinds maart 2025 actief is als Managing Director van Initiative heeft een column gepubliceerd over zijn indrukken over de Cannes Lions
[Vacatures] Initiative zoekt een Digital Project Lead
Initiative is per direct op zoek naar Digital Project Lead
Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars
Publicis Groupe neemt het wereldwijde mediabudget van Mars over van WPP. De overeenkomst, ter waarde van ongeveer 1,7 miljard dollar
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
[Vacatures] Initiative zoekt een Campagne Manager
Initiative is per direct op zoek naar een Campagne Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis