Tag Resultaten
Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant
Nederlandse advertentiemarkt stijgt naar 6,7 miljard euro
Digitale advertentieplatforms blijven Nederlandse markt domineren.
Cannes Lions: Een Amerikaans feestje met Europese bijrol
Edward Knol die sinds maart 2025 actief is als Managing Director van Initiative heeft een column gepubliceerd over zijn indrukken over de Cannes Lions
[Vacatures] Initiative zoekt een Digital Project Lead
Initiative is per direct op zoek naar Digital Project Lead
Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars
Publicis Groupe neemt het wereldwijde mediabudget van Mars over van WPP. De overeenkomst, ter waarde van ongeveer 1,7 miljard dollar
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
[Vacatures] Initiative zoekt een Campagne Manager
Initiative is per direct op zoek naar een Campagne Manager
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
[Vacatures] Initiative zoekt een Associate Director Comms Design
Initiative is per direct op zoek naar Associate Director Comms Design
[Vacancy] Initiative has a position for Performance Manager Commerce (Nike Account)
Initiative is directly looking for Performance Manager Commerce (Nike Account)
[Vacancy] Initiative has a position for Strategy Director Nike EMEA
Initiative is directly looking for Strategy Director Nike EMEA
[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een Medior Data and Analytics Consultant
[Vacancy] Initiative has a position for Partnerships Manager - Nike
Initiative is directly looking for Partnerships Manager - Nike
Merijn de Rooy Growth Director bij IPG Mediabrands
IPG Mediabrands Nederland heeft per april 2025 Merijn de Rooy benoemd tot Growth Director IPG Mediabrands. In deze rol zal hij verantwoordelijk zijn voor de verdere groei van new business bij Initiative en UM
UM, onderdeel Mediabrands, introduceert Full Color Media
UM, het wereldwijde mediabureau, onderdeel van IPG Mediabrands, introduceert Full Color Media.
IPG Mediabrands wint Domino’s account
IPG Mediabrands Nederland zal vanaf 1 maart 2025 de algehele strategie, mediaplanning en -inkoop voor Domino’s Pizza in Nederland en België verzorgen.
Eva Hollander stopt als Managing Director bij Initiative en verlaat IPG Mediabrands
Eva Hollander stopt als Managing Director bij Initiative en verlaat IPG Mediabrands. De melding komt ongeveer een maand nadat Omnicom aankondigde Inter Public Group (IPG) te kopen.
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
Omnicom heeft aangekondigd Inter Public Group (IPG) te kopen. Beide in New York beursgenoteerde bedrijven maakten dit bekend, waarbij aandeelhouders van IPG aandelen van Omnicom zullen verkrijgen
Justus Wever Managing Director UM
Justus Wever start per 1 oktober als Managing Director bij UM. Hij werkte jaren bij IPG Mediabrands, waar hij als Strategy Director het digital, data & tech agency KINESSO mede heeft opgebouwd
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis