Tag Resultaten
Initiative wint Elanco-pitch in Nederland en België
De keuze sluit aan bij Frankrijk, waar Elanco al met Initiative samenwerkt.
Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
Vijf trends die de toekomst van retail in Nederland bepalen
Uit het Retail Buying Study 2025 van IPG Mediabrands blijkt dat consumenten kritischer, pragmatischer en technologiegedrevener winkelen dan ooit.
Irene Duivestein: Verandering begint bij mensen
Irene Duivestein heeft recentelijk promotie gemaakt naar de rol van Head of Change binnen de HR-afdeling van IPG Mediabrands.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie. 
Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner
De samenwerking betreft enkele van Bayer’s bekendste zelfzorgmerken, waaronder Aspirin, Claritin, Bepanthen en Alka-Seltzer.
Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijscampagne
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een campagne gelanceerd die studiekiezers een ander perspectief biedt op werken in het onderwijs
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Associate Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Nike
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Account Manager
Kinesso is directly looking for Paid Social Account Manager
[Vacatures] Kinesso zoekt een Junior SEA Specialist
Kinesso is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist - Amsterdam
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
[Vacancy] Initiative has a position for Campaign Production Manager (Nike Account)
Initiative is directly looking for Campaign Production Manager (Nike Account)
RECMA: Initiative in 2024 grootste mediabureau in Nederland
Initiative – onderdeel van IPG Mediabrands – was als mediabureau  in 2024 in Nederland het grootst als het gaat om billings en digitale bestedingen. Die bedroegen in 2024 821 miljoen euro en haalt daarmee 14,5 procent marktaandeel
Vlaamse overheid kiest mediabureaus Initiative en Semetis
Na een pitch heeft de Vlaamse overheid een raamovereenkomst afgesloten voor mediaplanning en -aankoop met Initiative (IPG Mediabrandsd) en Semetis (Omnicom Media Group)
[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] Initiative zoekt een Campaign Manager
Initiative is per direct op zoek naar Campaign Manager Initiative - Netherlands
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland. 
    
    Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
    
    Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
    
    Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
    
    Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis