Tag Resultaten
3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
Waarom challenger-merken harder moeten strijden om aandacht
Het winnen van aandacht is een van de grootste uitdagingen voor merken in een competitieve advertentiemarkt.
Storytelling versterkt effect audiocommercials
DPG Media Radio en dentsu analyseren meer dan duizend commercials
Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie
Laurent Massart, Client Partner BNL bij dentsu BENELUX, over ADNIGHT BXL
If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!
Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert over ADNIGHT BXL
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
Hoe DeepSeek de toekomst van marketing zal beïnvloeden
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).
Albert Heijn verlengt contract met dentsu
Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall hebben voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd.
Boris Nihom CEO Dentsu Benelux, Mark van Dijk COO Dentsu Noord-Europa
Dentsu Benelux kondigt de benoeming aan van Boris Nihom als nieuwe Chief Executive Officer, per 1 januari. Boris neemt het stokje over van Mark van Dijk.
DEPT lanceert crossmediale kerstcampagne voor bol
De campagne, gericht op zowel vroege planners als last-minute kerstliefhebbers, is opgedeeld in twee fases en speelt in op de verschillende behoeften van consumenten tijdens de feestdagen.
Dentsu slaapt buiten voor Sheltersuit Foundation en zamelt geld in
Op 21 november vond de tweede Dentsu Sleep Out plaats, een initiatief waarbij werknemers en mediapartners van Dentsu een nacht buiten sliepen
Dentsu wint mediapitch Storck
Vanaf 1 januari 2025 zal dentsu verantwoordelijk blijven voor de inzet en strategie omtrent de mediacampagnes van Storck, voor zowel traditionele- en digitale media (paid en owned).
EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!
Dentsu wint Figo Pet pitch in Benelux en Duitsland
Dentsu zal Figo in Nederland, Belgie en Duitsland ondersteunen met een breed scala aan diensten, waaronder SEA, SEO, social media marketing, data-analyse, en customer experience management.
Dentsu behoudt het Europese mediabedrijf van Kellanova
Deze beslissing benadrukt de kracht van hun langdurige samenwerking en hun gedeelde visie op digitale transformatie via media.
[Content Marketing Awards 2024] dentsu: Het Magische Kookboek
Albert Heijn wilde beter eten toegankelijker maken en kinderen betrekken bij het kookproces. De oplossing? Het Magische Kookboek, een uniek contentinitiatief samen met Disney.
RTL Nederland kiest dentsu als mediapartner voor mediastrategie
Vanaf 2025 verantwoordelijk voor geïntegreerde mediastrategie
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis