Tag Resultaten
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
Niek van Bemmel: Hout is goud bij Hart Voor De Zaak
Van Bemmel vertelt over zijn loopbaan, de missie van het bureau en campagnes waarmee het bureau maatschappelijke impact maakt.
Marco van de Lisdonk: Tv-budgetten verschuiven naar online video
Marco van de Lisdonk, verantwoordelijk voor de Nederlandse activiteiten van Ad-techbedrijf Channel Factory, in gesprek met Bas Vlugt.
Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op
Uit onderzoek van technologie- en dataplatform Channel Factory blijkt dat steeds meer consumenten hun cadeaus al aanschaffen tijdens Black Friday.
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
De lijst bevat zorgvuldig geselecteerde YouTube-kanalen die positief bijdragen aan de mentale gezondheid, waardoor merken veilig kunnen adverteren naast content van therapeuten, ervaringsdeskundigen en hulporganisaties.
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Adverteerders kunnen eerder in het aankoopproces concrete leads vastleggen, in plaats van wanneer consumenten een merk actief zoeken.
Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory
Tijdens DMEXCO 2025 sprak Bas Vlugt met Marco van de Lisdonk, Head of Sales bij Channel Factory.
Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata
Nederlanders besteden steeds meer tijd op YouTube, maar een groot deel heeft geen goed beeld van het eigen kijkgedrag.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Senior Client Solution Manager - Amsterdam
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de werkwijze van Channel Factory en het belang van brand safety en brand suitability op YouTube
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Performance Specialist
Channel Factory is directly looking for Senior Performance Specialist - Amsterdam
Channel Factory introduceert AI-platform voor videocampagnes
Videoplatform Channel Factory heeft een AI-gedreven platform gelanceerd dat adverteerders meer grip moet geven op hun videocampagnes.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Lead Client Solutions (Benelux)
Channel Factory is directly looking for Lead Client Solutions (Benelux) - Amsterdam, Hybrid
[Vacancy] Channel Factory has a position for Junior Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Junior Client Solution Manager - Amsterdam
[Vacancy] Channel Factory has a position for Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Client Solution Manager - Multiple Roles/levels, Amsterdam
YouTube, het enige alternatief voor lineaire televisie?
Marco van de Lisdonk is Head of Sales bij Channel Factory. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Hoe optimaliseer je jouw CTV aanpak
Connected TV wint enorm aan populariteit, vooral onder de doelgroep van 20-49 jaar zien we een sterke toename
[Vacancy] Channel Factory has a position for Sales Manager
Channel Factory is directly looking for Sales Manager, Amsterdam
[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.
Channel Factory: Nederlanders kijken 50 minuten per dag naar YouTube
YouTube populairder dan ooit in Nederland: kijkers spenderen gemiddeld 50 minuten per dag
[Interview] Jesper Cederang (OMD) over technologie Channel Factory: Omzet-gedreven adverteren is de toekomst
De Zweedse tak van OMD heeft een studie laten doen naar de waarde van adverteerdersruimte voor merken bij het gebruik van de software en technologie van Channel Factory
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Almhof heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Peter van Velsen en Talmon Kochheim die Pret Amsterdam hebben opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis