Tag Resultaten
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
De lijst bevat zorgvuldig geselecteerde YouTube-kanalen die positief bijdragen aan de mentale gezondheid, waardoor merken veilig kunnen adverteren naast content van therapeuten, ervaringsdeskundigen en hulporganisaties.
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Adverteerders kunnen eerder in het aankoopproces concrete leads vastleggen, in plaats van wanneer consumenten een merk actief zoeken.
Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory
Tijdens DMEXCO 2025 sprak Bas Vlugt met Marco van de Lisdonk, Head of Sales bij Channel Factory.
Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata
Nederlanders besteden steeds meer tijd op YouTube, maar een groot deel heeft geen goed beeld van het eigen kijkgedrag.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Senior Client Solution Manager - Amsterdam
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de werkwijze van Channel Factory en het belang van brand safety en brand suitability op YouTube
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Performance Specialist
Channel Factory is directly looking for Senior Performance Specialist - Amsterdam
Channel Factory introduceert AI-platform voor videocampagnes
Videoplatform Channel Factory heeft een AI-gedreven platform gelanceerd dat adverteerders meer grip moet geven op hun videocampagnes.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Lead Client Solutions (Benelux)
Channel Factory is directly looking for Lead Client Solutions (Benelux) - Amsterdam, Hybrid
[Vacancy] Channel Factory has a position for Junior Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Junior Client Solution Manager - Amsterdam
[Vacancy] Channel Factory has a position for Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Client Solution Manager - Multiple Roles/levels, Amsterdam
YouTube, het enige alternatief voor lineaire televisie?
Marco van de Lisdonk is Head of Sales bij Channel Factory. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Hoe optimaliseer je jouw CTV aanpak
Connected TV wint enorm aan populariteit, vooral onder de doelgroep van 20-49 jaar zien we een sterke toename
[Vacancy] Channel Factory has a position for Sales Manager
Channel Factory is directly looking for Sales Manager, Amsterdam
[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.
Channel Factory: Nederlanders kijken 50 minuten per dag naar YouTube
YouTube populairder dan ooit in Nederland: kijkers spenderen gemiddeld 50 minuten per dag
[Interview] Jesper Cederang (OMD) over technologie Channel Factory: Omzet-gedreven adverteren is de toekomst
De Zweedse tak van OMD heeft een studie laten doen naar de waarde van adverteerdersruimte voor merken bij het gebruik van de software en technologie van Channel Factory
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis