Tag Resultaten
Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
[Vacatures] UM zoekt een Strategy Consultant
UM is per direct op zoek naar een Strategy Consultant - Amsterdam
[Vacatures] UM zoekt een Performance Lead
UM is per direct op zoek naar een Performance Lead - Amsterdam
[Vacatures] UM zoekt een Head of Strategy
UM is per direct op zoek naar een Head of Strategy - Amsterdam
[Vacatures] UM zoekt een Client Lead
UM is per direct op zoek naar een Client Lead - Amsterdam
Klaartje Kuypers aan de slag als Commercial Director UM
Ze start op 1 april als Commercial Director en wordt verantwoordelijk voor de strategische klantontwikkeling en commerciële groei van het mediabureau.
Waarom merkbouw fundamenteel is veranderd
Lotte Hillen is Strategy Consultant bij Universal Media. Zij schrijft een column naar aanleiding van haar presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
VML | UM | Rosh | Global | TBWA | Megawatt | Lumiq
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
WSJ: Omnicom Group gaat Interpublic Group overnemen
Omnicom Group staat op het punt om Interpublic Group over te nemen. Dat meldt The Wall Street Journal
[Content Marketing Awards 2024] Medal - Alfred International e.v.a: Praxis - Een Kerstboom vóór Sinterklaas
Dankzij de parenthack ‘Een kerstboom vóór Sinterklaas’ doet Praxis wat andere kerstboomverkopers al jaren willen
Justus Wever Managing Director UM
Justus Wever start per 1 oktober als Managing Director bij UM. Hij werkte jaren bij IPG Mediabrands, waar hij als Strategy Director het digital, data & tech agency KINESSO mede heeft opgebouwd
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Mediabrands benoemt Viktor van der Wijk tot Managing Director UM
Viktor van der Wijk start per april als Managing Director bij UM. Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op die recent afscheid namen van UM
Hé wat leuk! Een bericht van... Caroline van 't Hek
Hier ben ik mijn werkende leven gestart, als Junior Mediaplanner; er ging letterlijk en figuurlijk een compleet nieuwe wereld voor mij open
Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins
Met een hele grote lach, maar vooral met heel veel trots en liefde kijk ik terug op bijna 9 jaar UM
Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact
CEO Carolien van 't Hek en Managing Partner Yvonne Prins op non-actief gezet bij UM
CEO Carolien van 't Hek en Managing Partner Yvonne Prins op zijn op non-actief gezet bij UM, een mediabureau van Mediabrands
Orban Büller aan de slag als Head of Business Strategy bij UM
Orban Büller start als Head of Business Strategy bij UM. Hij is verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en positie van UM als Most Wanted Agency.
UM aangesteld als mediabureau van Upfield
Upfield is wereldwijd de grootste fabrikant van plantaardige producten en voert merken zoals Becel, Flora, ProActiv en Blue Band in 95 landen.
[Marketing Report Cannes] Ana Henriques (TUI) en Yvonne Prins (UM)
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
Mediabrands lanceert Nederlandse Employer Branding-campagne Challenge Yourself
De internationale bureaugroep Mediabrands is in de zoektocht naar nieuw talent voor het eerst in haar historie een Nederlandse employer branding-campagne gestart. De creatie, productie en distributie van Challenge Yourself is volledig geregisseerd door de lokale Mediabrands-labels Initiative, UM, Reprise en Yune
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis