Tag Resultaten
Serviceplan en MediaMarkt starten gezamenlijke merkcampagne
MediaMarkt start een nieuwe fase in de merkcampagnes met een creatieve interpretatie van de bekende pay-off Ik ben toch niet gek.
SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.
Alex Turtschan: Gen Z herschrijft de sociale spelregels
Media evolueert net als de natuur: van eenvoudige netwerken naar hypergedifferentieerde ecosystemen.
Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Marc Verschoor is per 1 september 2025 benoemd tot CEO en Managing Partner van de Serviceplan Group Netherlands. Hij neemt de functie over van de huidige CEO en Managing Partner Christiaan van Betuw die na 16 jaar de organisatie (tijdelijk) verlaat
Annabelle Klop: Emoties in het tijdperk van AI
We leven in een tijd waarin iedereen (bijna) alles kan creëren. Maar betekent dit, dat creativiteit overbodig wordt? Absoluut niet!
Julian Jonker: Overeenkomsten tussen media en Moeder Natuur
Media evolueert net als de natuur: van eenvoudige netwerken naar hypergedifferentieerde ecosystemen.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Digital Manager bij Mediaplus
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Communication Manager
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Communication Manager
Serviceplan Group rapporteert stijgende omzet: 866 miljoen
Serviceplan Group heeft het boekjaar 2024/2025 afgesloten met een omzet van 866 miljoen euro, een stijging van zes procent ten opzichte van voorgaande jaar
Sander Gabel: AI-agents als merkbewakers?
Generatieve AI en slimme agents maken het straks mogelijk om websites en advertenties geautomatiseerd én gepersonaliseerd in huisstijl te presenteren
Marloes Rijnders en Vincent Slot: Zo maak je de klantreis compleet
Veel CMO’s hebben geen volledig beeld van hun klantreis, waardoor veel optimalisatiemogelijkheden onbenut blijven.
Menno Westinga: De toekomst van media
De druk op bedrijven en marketeers neemt verder toe: alles moet sneller, slimmer en efficiënter.
Serviceplan en Prain Global bundelen krachten
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.
Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.
GTIA houdt Benelux community meeting in Eindhoven
GTIA organiseert op 25 september 2025 de Benelux Community Meeting in Eindhoven.
[Vacancy] Serviceplan has a position for Creative Production Manager
Serviceplan Amsterdam is directly looking for Creative Production Manager
Serviceplan wint 19 Lions en twee titels in Cannes
Serviceplan Group is tijdens het 72e Cannes Lions International Festival of Creativity uitgeroepen tot Independent Network of the Year.
Amerikaans IT-kanaal verdeeld over importheffingen Trump
Uit het onderzoek blijkt dat Amerikaanse IT-serviceproviders (ITSP’s) sterk uiteenlopende verwachtingen hebben over de impact van de tarieven
Anne Schoemaker aan het roer bij Herbalife Nederland
Sinds vijf maanden wordt het team geleid door Anne Schoemaker, die is aangesteld als Sr. Country Manager.
Mediaplus en WEFRA LIFE lanceren healthcarebureau
Mediaplus en WEFRA LIFE bundelen hun krachten met de oprichting van WEFRA Mediaplus Global Health, een internationale divisie gericht op communicatie in de gezondheidszorg.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis