Tag Resultaten
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.
Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.
GTIA houdt Benelux community meeting in Eindhoven
GTIA organiseert op 25 september 2025 de Benelux Community Meeting in Eindhoven.
[Vacancy] Serviceplan has a position for Creative Production Manager
Serviceplan Amsterdam is directly looking for Creative Production Manager
Serviceplan wint 19 Lions en twee titels in Cannes
Serviceplan Group is tijdens het 72e Cannes Lions International Festival of Creativity uitgeroepen tot Independent Network of the Year.
Amerikaans IT-kanaal verdeeld over importheffingen Trump
Uit het onderzoek blijkt dat Amerikaanse IT-serviceproviders (ITSP’s) sterk uiteenlopende verwachtingen hebben over de impact van de tarieven
Anne Schoemaker aan het roer bij Herbalife Nederland
Sinds vijf maanden wordt het team geleid door Anne Schoemaker, die is aangesteld als Sr. Country Manager.
Mediaplus en WEFRA LIFE lanceren healthcarebureau
Mediaplus en WEFRA LIFE bundelen hun krachten met de oprichting van WEFRA Mediaplus Global Health, een internationale divisie gericht op communicatie in de gezondheidszorg.
GTIA schakelt Serviceplan Amsterdam in voor PR in Benelux
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.
PR efficiëntie en tastbare resultaten
Pim van Houten vertelt hoe AI de manier waarop merken via PR communiceren ingrijpend kan transformeren.
Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
Christiaan van Betuw is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Serviceplan AI werkbaar maakt voor marketeers
Van inzicht naar impact
In deze driedelige serie deelt Pim van Houten hoe AI de manier waarop merken communiceren fundamenteel kan veranderen.
Why Creatives Fail Until They Don’t
Serviceplan Group won Gold in the Best Innovator Agency category of the Agency of the Year awards
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
Je PR-verhaal naar een hoger niveau tillen
In deze driedelige serie bespreekt Pim van Houten hoe AI kan uitgroeien tot een absolute gamechanger voor het PR-vak.
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
[Vacancy] Mediaplus has a position for Senior CRM Campaign Manager
Mediaplus is directly looking for Senior CRM Campaign Manager - Hybrid • Amsterdam
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Serviceplan Group wint Ad Age-titel Independent Agency Network
Ad Age heeft Serviceplan Group uitgeroepen tot Independent Agency Network of the Year bij de A-List & Creativity Awards. De titel erkent de ontwikkeling van het bureau in 2024, met focus op groei, creativiteit en technologie.
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
Tony’s Chocolonely's kiest mediabureau Mediaplus Netherlands
Tony's Chocolonely heeft Mediaplus Netherlands gekozen als mediabureau. Na een internationale pitch heeft het bureau het account gewonnen en zal het, samen met collega’s in België, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten als full-service mediabureau opereren voor het impactbedrijf dat een einde wil maken aan uitbuiting in cacao
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis