Tag Resultaten
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
Omnicom heeft aangekondigd Inter Public Group (IPG) te kopen. Beide in New York beursgenoteerde bedrijven maakten dit bekend, waarbij aandeelhouders van IPG aandelen van Omnicom zullen verkrijgen
WSJ: Omnicom Group gaat Interpublic Group overnemen
Omnicom Group staat op het punt om Interpublic Group over te nemen. Dat meldt The Wall Street Journal
PHD Media wint Red Bull Nederland pitch
PHD Media wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en activatie van de Red Bull campagnes in alle communicatiekanalen.
Michael Bottenheft van CANDID naar PHD Media
Hij maakte de overstap van CANDID, waar hij ruim 5 jaar actief was, onder meer als Head of Digital en Head of Strategy
PHD Nederland wint pitch Warner Bros. Discovery & HBO Max
Warner Bros. Discovery heeft na een pitchtraject gekozen voor het verlengen van de samenwerking met PHD Nederland
In Memoriam: Anthony Hadley, Strategy Director bij PHD
Met grote verslagenheid, nog groter verdriet en totaal ongeloof hebben wij onverwachts afscheid moeten nemen van onze lieve collega Anthony Hadley.
Frank Bitter stapt over van Candid naar PHD Nederland
Omnicom Media Group stelt per 1 maart 2024 Frank Bitter aan als Managing Director van PHD Nederland.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis