Tag Resultaten
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
Omnicom heeft aangekondigd Inter Public Group (IPG) te kopen. Beide in New York beursgenoteerde bedrijven maakten dit bekend, waarbij aandeelhouders van IPG aandelen van Omnicom zullen verkrijgen
WSJ: Omnicom Group gaat Interpublic Group overnemen
Omnicom Group staat op het punt om Interpublic Group over te nemen. Dat meldt The Wall Street Journal
PHD Media wint Red Bull Nederland pitch
PHD Media wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en activatie van de Red Bull campagnes in alle communicatiekanalen.
Michael Bottenheft van CANDID naar PHD Media
Hij maakte de overstap van CANDID, waar hij ruim 5 jaar actief was, onder meer als Head of Digital en Head of Strategy
PHD Nederland wint pitch Warner Bros. Discovery & HBO Max
Warner Bros. Discovery heeft na een pitchtraject gekozen voor het verlengen van de samenwerking met PHD Nederland
In Memoriam: Anthony Hadley, Strategy Director bij PHD
Met grote verslagenheid, nog groter verdriet en totaal ongeloof hebben wij onverwachts afscheid moeten nemen van onze lieve collega Anthony Hadley.
Frank Bitter stapt over van Candid naar PHD Nederland
Omnicom Media Group stelt per 1 maart 2024 Frank Bitter aan als Managing Director van PHD Nederland.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis