Tag Resultaten
Out of Home Masters gaat verder als Talon
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar
Yordi Hardenberg verlaat Out of Home Masters
Yordi Hardenberg: Een idee. Een missie. Tien jaar vol groei, uitdagingen en overwinningen. Vandaag sluit ik een hoofdstuk af waar ik met trots op terugkijk
Menno van der Hoeven Client Lead Out of Home Masters
Hij treedt op 16 juli in dienst als Client Lead en brengt ervaring mee vanuit zijn eerdere functies bij onder andere McDonald’s en Subway.
Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.
Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ-inhaker voor Kamado Joe
Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ inhaker voor Kamado Joe. Binnen vijf minuten na de witte rook live op 350 digitale schermen én in hartje Londen
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Client Lead Manager
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een Client Lead Manager
Reality Check: The real potential of (D)OOH
Het onderzoek van MindWise is in samenwerking met Ocean Outdoor, Out of Home Masters, Denkers & Uhl en Swappie als adverteerder uitgevoerd.
Cornelie Weller Managing Director Out of Home Masters
Talon geeft een stimulans aan verdere groei in de Benelux, een markt met aanzienlijke groeikansen binnen de OOH-sector
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een (D)OOH Planner
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een (D)OOH Planner
OOH het medium met de minste CO2-uitstoot
Out of Home Masters is een buitenreclamespecialist, die onlangs is overgenomen door het Britse Talon. We spreken Rick Vriesema, partner van Out of Home Masters
Talon neemt Out of Home Masters over
Om de continuïteit te waarborgen, blijft het huidige managementteam van Out of Home Masters aan, onder leiding van Frank Hardenberg
Gardeners en Natuurhuisje herlanceren campagne: Niet vliegen, wel landen
Uit onderzoek van Natuurhuisje blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders die afgelopen jaar op vakantie zijn geweest het vliegtuig heeft genomen, ondanks dat ze weten wat de gevolgen hiervan zijn.
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Digital Client Service Manager
Out of Home Masters is per direct op zoek naar Digital Client Service Manager
[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): Er is meer uit de OOH-markt te halen
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken ze Kees Wilbrink
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Administratief Medewerker
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een Administratief Medewerker
Decathlon opent pop-up Padel Court op Centraal Station van Rotterdam
Ter promotie van het Decathlon Premier Padel Tournament heeft Decathlon, als hoofdsponsor, een abri omgetoverd tot padelkooi
[MasterBabbels] Dennis Kuzee (Talpa Network): Wij kunnen brutaal zijn omdat we zelf media-exploitant zijn
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Dennis Kuzee,
Out of Home Masters: Pre-party Audio Obscura Festival in heel Rotterdam op straat te zien
Op 31 juli organiseerde Audio Obscura een pre-party in de Van Nelle Fabriek in Rotterdamom hun aankomende festival op 24 augustus te promoten
[MasterBabbels] Maarten Boer (Buutvrij): Buiten is waar het gebeurt
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Maarten Boer, eigenaar van Buutvrij for Life
[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean): OOH is zichzelf aan het herontdekken
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Kees Wilbrink, commercieel directeur bij Ocean Outdoor.
[MasterBabbels] Rick Vriesema (Out of Home Masters): Wij geven objectief advies over alle assets heen
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Deze serie interviews wordt afgetrapt door Rick Vriesema
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis