Tag Resultaten
GroupM verder als WPP Media
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept
User generated content versterkt merkverhalen
Voorafgaand aan een aankoop richten consumenten zich steeds meer op platforms die echte, onbevooroordeelde meningen bieden.
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.
WATCH OUT! TRENDREPORT AHEAD
Ilja Demilt, Head of Business Strategy bij Mindshare, vertelt je er alles over trendrapport 257 in dit artikel van Grow van DPG Media
DEPT lanceert crossmediale kerstcampagne voor bol
De campagne, gericht op zowel vroege planners als last-minute kerstliefhebbers, is opgedeeld in twee fases en speelt in op de verschillende behoeften van consumenten tijdens de feestdagen.
GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op
Mindshare en Unilever lanceren videoadvertenties op platformen Allerhande
Unox Good Pasta van Unilever is het eerste merk dat in samenwerking met Mindshare (onderdeel van GroupM) en Albert Heijn pre-roll videoadvertenties lanceert op een online supermarkt omgeving namelijk Allerhande, het receptenplatform van Albert Heijn.
Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen
Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.
[Merken100 2024] Dave Frauenfelder: Verbinden zit al ruim 130 jaar in het DNA van KPN
KPN is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Dave Frauenfelder, Vice President Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN
Mindshare vernieuwt samenwerking Stage Entertainment Nederland
De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en media-inkoop van de grote langlopende producties van de musicalproducent
[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar
Dentsu Creative ontwikkelt campagnefilm KPN over online shaming
In de afgelopen zes maanden heeft 15 procent van de jongeren tussen de 13 en de 24 jaar aan sexting gedaan, zo blijkt uit recent onderzoek
[Interview] Roland Ykel over Nationale Nederlanden-campagne: Maak je plannen waar, dit jaar
Om Nederlanders te motiveren in actie te komen, heeft Nationale-Nederlanden de campagne: Maak je plannen waar, dit jaar geïntroduceerd
Nationale-Nederlanden lanceert campagne: Maak je plannen waar, dit jaar
Hiermee spoort Nationale-Nederlanden iedereen aan het heft in eigen handen te nemen en in 2024 je doelen te bereiken
[CMTA] Mindshare - Center Parcs: Het multipliereffect van eigenheid
In 2022 moderniseerden Center Parcs met de nadruk op natuurbeleving en de lancering van de nieuwe merkidentiteit "Human Nature
CS Digital Media introduceert full media take-over Ben & Jerry’s
Voor het eerst in Nederland worden zowel de buiten- als de binnenzijde van de metrovoertuigen voorzien van deze commerciële bestickering
The Invaders ontwikkelt livestream-serie Just Ask over mental health
Een reeks uitzendingen op Twitch over mental health waarin bekende streamers Daniël Lippens, Fems en Puxque in gesprek gaan met de community
Mindshare wint media-account Greetz
De samenwerking omvat de brand-to-demand mediastrategie, -planning en bredere verankering van innovatiegedreven oplossingen
Winnaars Programmatic Awards 2023
Branchevereniging VIA heeft de winnaars van de Programmatic Awards 2023 bekendgemaakt
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis