Tag Resultaten
Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Marc Verschoor is per 1 september 2025 benoemd tot CEO en Managing Partner van de Serviceplan Group Netherlands. Hij neemt de functie over van de huidige CEO en Managing Partner Christiaan van Betuw die na 16 jaar de organisatie (tijdelijk) verlaat
Annabelle Klop: Emoties in het tijdperk van AI
We leven in een tijd waarin iedereen (bijna) alles kan creëren. Maar betekent dit, dat creativiteit overbodig wordt? Absoluut niet!
Julian Jonker: Overeenkomsten tussen media en Moeder Natuur
Media evolueert net als de natuur: van eenvoudige netwerken naar hypergedifferentieerde ecosystemen.
Mediaplus wint mediacontract GORE-TEX in EMEA en VS
Mediaplus Group en dochterbureau Mediascale gaan de mediastrategie, -planning en -inkoop verzorgen voor het merk GORE-TEX in Europa en Noord-Amerika
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Digital Manager bij Mediaplus
Sander Gabel: AI-agents als merkbewakers?
Generatieve AI en slimme agents maken het straks mogelijk om websites en advertenties geautomatiseerd én gepersonaliseerd in huisstijl te presenteren
Marloes Rijnders en Vincent Slot: Zo maak je de klantreis compleet
Veel CMO’s hebben geen volledig beeld van hun klantreis, waardoor veel optimalisatiemogelijkheden onbenut blijven.
Menno Westinga: De toekomst van media
De druk op bedrijven en marketeers neemt verder toe: alles moet sneller, slimmer en efficiënter.
Fusie DPG en RTL NL: Kans of risico voor adverteerders?
Vrijdag is bekend geworden dat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) groen licht geeft voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.
Mediaplus en WEFRA LIFE lanceren healthcarebureau
Mediaplus en WEFRA LIFE bundelen hun krachten met de oprichting van WEFRA Mediaplus Global Health, een internationale divisie gericht op communicatie in de gezondheidszorg.
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
Tony’s Chocolonely's kiest mediabureau Mediaplus Netherlands
Tony's Chocolonely heeft Mediaplus Netherlands gekozen als mediabureau. Na een internationale pitch heeft het bureau het account gewonnen en zal het, samen met collega’s in België, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten als full-service mediabureau opereren voor het impactbedrijf dat een einde wil maken aan uitbuiting in cacao
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
Wat betekent verwijderen externe factcheckers voor merken?
Temidden van een voorlopig uitgesteld verbod op TikTok in de Verenigde Staten kondigde Meta afgelopen week aan externe factcheckers in de VS te vervangen door community notes. Deze ingrijpende verandering roept in de VS nieuwe zorgen op over merkveiligheid en de rol die grote sociale mediaplatforms spelen bij het verspreiden van informatie.
Marketing Report op New Business Radio | December 2024 - Boaz Disselkoen | Marijnke van der Burgh | Tamara van Dalen | Menno Westinga | Daniël Spaan
In december ontving Marketing Report 5 gasten in de radio-uitzending bij New Business Radio.
[Marketing Report TV] Menno Westinga (Mediaplus) over de CMO Barometer
Menno Westinga is managing director bij Mediaplus, een fullservice mediabureau.
[Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen
Met de opkomst van kunstmatige intelligentie groeit de bezorgdheid over de invloed op interacties, betrokkenheid en de bijbehorende risico's
Adnight 2024 Report!
Afgelopen jaren ging ik alleen op pad maar dit jaar gaat voor extra plezier onze redacteur Daan Dekkers mee. Qua leeftijd sluit bij ook beter aan bij het ADNIGHT geweld dus nog leuker
Brad Pitt larger than life bij Amsterdamse Bos door actie Mediaplus en De'Longhi
De’Longhi koos samen met Mediaplus Netherlands eens voor wat anders dan een abri, wat resulteerde in een gigantische mural bij de ingang van het Amsterdamse Bos
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis