Tag Resultaten
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
Omnicom heeft aangekondigd Inter Public Group (IPG) te kopen. Beide in New York beursgenoteerde bedrijven maakten dit bekend, waarbij aandeelhouders van IPG aandelen van Omnicom zullen verkrijgen
MEDIABRANDS MAGNA AD-SPEND Forecast 2023: 72% mediabudget in 2024 naar digitale reclame
In 2024 groeit de digitale advertentiemarkt verder naar 72 procent van alle mediabestedingen. Dat voorspelt IPG MEDIABRANDS MAGNA Ad-Spend Forecast 2023.
[Vacatures] Magna zoekt een Contracting Director AV
Magna is per direct op zoek naar een Contracting Director AV
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Head of Planning & Executie - MAGNA
Mediabrands is per direct op zoek naar een Head of Planning & Executie - MAGNA
[Vacatures] Magna zoekt een Contracting & Accountability Director AV
Magna is per direct op zoek naar een Contracting & Accountability Director AV
[Onderzoek] Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit
Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit. Dit blijkt uit een door MAGNA Media en Channel Factory gedaan onderzoek onder respondenten in de Verenigde Staten (1370), Verenigd Koninkrijk (3104) en Australië (1371) die goed scorende videoadvertenties te zien gekregen
[Magna Ad Spend Forecast] Televisie grote aanjager van groei reclamemarkt 2023
Dit zijn de belangrijkste conclusies uit de Nederlandse Ad Forecast van Mediabrands
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis