Tag Resultaten
ABN Amro start campagne voor Tikkie: Lekker in de Flow
ABN Amro heeft een door Havana Harbor (onderdeel van Candid) ontwikkelde reclamecampagne gelanceerd voor het merk Tikkie. Mediamonk produceerde daarbij de campagne met de slogan Lekker in de Flow
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Microsoft kiest voor Merkle
Microsoft heeft voor Merkle Nederland gekozen als digitaal creatief bureau voor alle B2B-activiteiten in de Nederlandse markt. Merkle werkt hierin nauw samen met Carat, het global mediabureau van Microsoft
M2Media werkt voor Carpetright
Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media. Carpetright heeft meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België
VELUX Groep kiest voor Carat
Na een pitchtraject heeft de VELUX Groep gekozen voor mediabureau Carat. Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media in 26 landen
Dentsu Aegis Network: verlof en salarisreducties
Dentsu Aegis Network heeft aangekondigd maatregelen door te voeren als gevolg van de coronacrisis. Daarbij worden salarissen verlaagd en wordt een aantal mensen met verlof gestuurd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis