Tag Resultaten
[Vacatures] iO zoekt een (Technisch) Webanalist
iO is per direct op zoek naar (Technisch) Webanalist - Campus Den Bosch
[Forum] Wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?
Met regelmaat vragen we een aantal bepalende spelers in de markt naar hun mening aan de hand van een actuele vraag. De vraag deze keer is: wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?
[Column] David Barens (MMMatter): Er is enorm veel content die 0 toegevoegde waarde heeft voor de ontvanger
Ik hoop en verwacht dat content marketing in 2022 zich als vakgebied verder blijft ontwikkelen. Er wordt veel goede content gemaakt, maar ik zie ook nog steeds enorm veel content die 0 toegevoegde waarde heeft voor de ontvanger. Advertenties verpakt als content
MPG.Group gaat verder als MMMatter
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
[Vacatures] Follo zoekt een Digital Media Consultant
Follo is per direct op zoek naar Digital Media Consultant - 32-40 uur | Hybride
Stichting Like a Buddy start campagne voor kwetsbare ouders
Met de landelijke campagne Help ouders blijven staan vraagt de stichting aandacht voor deze groep, zodat er tijdig hulp geboden kan worden.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis