Tag Resultaten
Voice of Holland keert vanaf januari 2025 terug bij RTL 4
RTL Nederland en ITV Studios Netherlands bevestigen de terugkeer van The Voice of Holland in januari 2026, gevolgd door The Voice Kids later dat jaar.
ITV Studios Netherlands wijzigt organisatie en schrapt 20 banen
ITV Studios Netherlands heeft sinds juni 2024 een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd om beter te kunnen inspelen op de wijzigende markt van tv-bedrijven en streamingdiensten
ITV Studios benoemt Laurens Woldberg tot Managing Director Nederland
ITV Studios heeft Laurens Woldberg benoemd tot Managing Director van ITV Studios Netherlands. Daarmee volgt hij Karin de Groot op, die het bedrijf per 1 januari 2024 na 5 jaar verlaat
Georgette Schlick prolongeert eerste plaats in Producenten50
Georgette Schlick, CEO van Fremantle Northern Europe, is de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse wereld van producenten. Het is voor het derde jaar op rij dat Georgette op nummer 1 staat in de Producenten50
Karin de Groot vertrekt bij ITV Studios Netherlands
Karin de Groot, die sinds begin 2019 Managing Director is van ITV Studios Netherlands, verlaat het bedrijf per 1 januari 2024
Jacqueline Hekkers vertrekt bij ITV Studios Netherlands
Jacqueline Hekkers heeft per 1 juli 2023 haar taken als Head of Communications & pr bij ITV Studios Netherlands neergelegd. De functie vervulde ze sinds februari 2023
Productiemaatschappijen vragen aandacht voor eerder gedane subsidie-aanvraag
Productiemaatschappijen Banijay Benelux, ITV Studios Netherlands, Fremantle Nederland, Talpa (allemaal lid van de Vereniging van Nederlandse Content Producenten), MediaMonks alsmede de facilitaire bedrijven EMG en NEP hebben zich in februari 2023 aangesloten bij de Creative Industry Immersive Impact Coalition (CIIIC) die een aanvraag van 275 miljoen euro aan subsidie heeft gedaan bij het Nationaal Groeifonds
Advocaat Sebas Diekstra teleurgesteld in rapport ITV Studios; RTL Nederland wil heel stevig gesprek
Sebas Diekstra, advocaat van een aantal slachtoffers heeft gereageerd op de onderzoeksbevindingen van Doornstra die in opdracht van ITV Studios en ITV plc zijn opgesteld. Ook RTL Nederland heeft gerageerd en wil een stevig gesprek met ITV Studios Netherlands.
ITV Studios publiceert uitkomsten en aanbevelingen grensoverschrijdend gedrag The Voice
ITV Studios heeft uitkomsten en aanbevelingen gepubliceerd van het onderzoek dat ITV Studios en eigenaar ITV plc hebben uitgezet bij advocatenkantoor Van Doorne heeft uitgevoerd
Misbruik bij The Voice of Holland: OM begint een zaak tegen Ali B en Jeroen Rietbergen - Marco Borsato wordt niet vervolgd
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft besloten om in twee van de onderzoeken, gerelateerd aan televisieprogramma The Voice of Holland (TVOH), vervolging in te stellen. Een ander TVOH-gerelateerd onderzoek zal bij gebrek aan bewijs worden geseponeerd
ITV Studios Netherlands benoemt Jacqueline Hekkers tot Head of Communications & Pr
Per 1 februari 2023 heeft ITV Studios Netherlands Jacqueline Hekkers benoemd tot Head of Communications & Pr. In deze functie is zij voortaan verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van ITV Studios Netherlands
Georgette Schlick (Fremantle) op nummer 1 in Producenten50 2023
Georgette Schlick, CEO van Fremantle Northern Europe, is de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse wereld van producenten. Het is voor het tweede jaar op rij dat Georgette op nummer 1 staat in de Producenten50
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis