Tag Resultaten
[Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen
Ivar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het Kinepolis in 2024 verging en wat de verwachtingen voor 2025 zijn
Kinepolis vernieuwende Cosy Loungers, een business class-ervaring in de bioscoop
Vanaf 4 december biedt Kinepolis Leidschendam een nieuwe toevoeging: de Cosy Loungers.
Kinepolis opent ScreenX-zalen in Almere en Breda
Kinepolis opent op 20 en 28 september twee ScreenX-zalen in Almere en Breda. Het aantal ScreenX-bioscoopzalen van Kinepolis komt daarmee landelijk op vier
Kinepolis biedt dit najaar opnieuw alle Harry Potter-films aan
Vanaf 21 september worden er in deelnemende bioscopen elk weekend twee Harry Potter films vertoond tijdens de speciale Harry Potter weken
XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs
Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie
Kinepolis vertoont podcast in de bioscoop
Kinepolis Jaarbeurs Utrecht vertoont op 14 mei de live podcast Help I Sexted My Boss, uitgezonden vanuit London Palladium
[Interview] Eddy Duquenne (Kinepolis Group) over succesvol 2023 en de honger naar beleving
Kinepolis Groep behaalde in 2023 een behoorlijke omzet- en winstgroei. We spreken hierover met Eddy Duquenne, CEO van Kinepolis Group
Kinepolis met Star Wars-marathon
Op vrijdag 3 mei organiseren Kinepolis Jaarbeurs Utrecht en Kinepolis Enschede een Star Wars-marathon. Tijdens dit event worden 9 Star Wars-films achter elkaar vertoond
Kinepolis ziet winst verdubbelen in 2023
2023 was een recordjaar voor Kinepolis. De omzet steeg met 21,1 procent versus 2022 tot 605,5 miljoen euro en de EBITDAL steeg met 32,8 euro, tot 151,4 miljoen euro. De netto winst verdubbelde zelfs, tot 56,1 miljoen euro
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis