Tag Resultaten
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten
[SHOWREEL!] HYPR
HYPR groeit, lokale media bloeit! En dat betekent dat wij onze showreel moesten aanpassen. Ervaar de kracht van dichtbij in 1 minuut…
[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het bereik van lokaal adverteren en waarom dit interessant is voor nationale adverteerders.
[Interview] Bart de Vries: HYPR is de one-stop-shop om in alle huis-aan-huistitels van het land te adverteren
HYPR is het saleshuis van huis-aan-huis krantentitels en lokale nieuwssites. Sinds 1 december 2023 is Bart de Vries algemeen directeur. We spreken hem over HYPR, lokale media en zijn ambities
Overname RTL Nederland door DPG Media is Overname van het Jaar 2023
Ja, en daar is ie dan; het overzicht van de belangrijkste overnames in de Nederlandse media en marcom industrie in 2023. Maar voordat we overgaan tot het sorteren van de belangrijkste overnames eerst een paar woorden in historisch perspectief. Want na een aantal jaren overnames ranken, hebben we wel wat gevoel bij de ontwikkelingen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis