Tag Resultaten
De Ondernemer en BusinessWise openen visual radiostudio
De Ondernemer en BusinessWise hebben een eigen visual radiostudio geopend in Mediavaert, de mediahub van DPG Media in Amsterdam.
Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten
DPG Media en Albert Heijn zijn een strategische samenwerking aangegaan rond de populaire rubriek Wat eten we vandaag?
ICMA 2025 - Booty-issue Flair
Flair’s Booty Issue had met deze spraakmakende cover absolute stopping power voor wie langs het tijdschriftenschap liep.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiemanager Eindredactie | Libelle
DPG Media is per direct op zoek naar Redactiemanager Eindredactie | Libelle - Amsterdam
ICMA 2025 - Flair als beste Print Magazine
Flair richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar en daarmee bedienen we samen met onze twee zustertitels Libelle en Margriet alle vrouwen in Nederland
ICMA 2025 - 40 jaar Flair
Dit jaar bekroont Flair haar 40-jarig jubileum met een inspirerende en maatschappelijk relevante samenwerking.
Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames
Mediahuis Nederland, Ster en DPG Media hebben regels aangekondigd hoe per 10 oktober 2025 politieke reclames kunnen worden aangekocht
ICMA 2025 - Menopower Shower
Vrouwen tussen de 40 en 60 jaar bevinden zich in een levensfase waarin de menopauze een onvermijdelijk onderwerp is.
ICMA 2025 - Ariadne at Home
Ariadne at Home is een gewaardeerde special-interest-titel die vrouwen inspireert.
ICMA 2025 - Gazelle: Achterop kan alles
Gazelle vroeg ons om hun allereerste longtail fiets, de Gazelle Cabby, te introduceren bij jonge, stadse gezinnen met de tagline ‘Achterop kan alles’
ICMA - Libelle's Hart voor jou-editie
De ‘Hart voor jou’-editie van Libelle is een samenwerking met cardiologen met een sterke maatschappelijke boodschap en een mooie redactionele mix
ICMA 2025 - VIBELLE: Leeuwen en Leeuwinnen
De uitdaging: bedenk rondom het EK Vrouwenvoetbal 2025 een concept dat voetbal breder belicht dan alleen de sportieve prestaties.
ICMA 2025 - De Nacht Tegen Seksueel Geweld
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - De Nacht Tegen Seksueel Geweld
NMO Kids Monitor: scherm & papier populair; Donald Duck meest gelezen
Donald Duck blijft het populairste mediamerk onder kinderen. Uit de NMO Kids Monitor 2025, uitgevoerd door Ipsos I&O
Whazzup?! in Media #5: YouTube op groot scherm
In de nieuwste aflevering nemen René Zeedijk en Roger Verdurmen ons mee in de snel veranderende wereld van videoconsumptie en advertentiemodellen.
Context bepaalt succes: platform en omgeving maken verschil
Niet alleen wat je vertelt doet ertoe, maar vooral waar en aan wie. Want de context waarin een boodschap verschijnt, bepaalt in hoge mate of deze aankomt.
De helft van de Nederlanders verlaagt kledingbudget
Samen met Panel Inzicht onderzochten we onder 1.000 respondenten tussen de 16 en 65 jaar wat het winkelgedrag is van de Nederlandse consument.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Management Assistent Hoofdredactie Trouw
DPG Media is per direct op zoek naar Management Assistent Hoofdredactie Trouw - Amsterdam
Daphne Deckers wordt vaste columnist bij Libelle
Uit lezersonderzoek bleek dat zij hoog op het verlanglijstje stond van de lezers. Vanaf 2 september verschijnt haar eerste bijdrage.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Visual Storyteller
DPG Media is per direct op zoek naar Visual Storyteller - Rotterdam
Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag
Luisteraars kunnen hun kans wagen om het opgenomen geluid te raden. Iedere keer dat een antwoord onjuist is, loopt het bedrag verder op.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis