Tag Resultaten
Netflix koopt Warner Bros. en HBO Max voor 82,7 miljard dollar
Netflix heeft aangekondigd de film-/tv-studios Warner Bros. en de streamingdienst HBO Max te kopen van Warner Bros. Discovery voor een totale waarde van 82,7 miljard dollar
Transfer Media verzorgt reclame Eurosport en Discovery
Transfer Media neemt vanaf 1 december de reclameregie van Eurosport en Discovery in Franstalig België op zich.
Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.
Advertentieruimte HBO Max Kids exclusief bij Transfer Media
De samenwerking met Warner Bros. Discovery maakt het mogelijk om advertentieruimte aan te bieden binnen de speciaal ingerichte omgeving voor kinderen
Talpa Network en HBO Max sluiten partnership: Medisch Centrum West bij HBO Max
Medisch Centrum West zal vanaf zondag 17 november 2024 ook bij HBO Max te zien zijn. Daarmee voegt de streamingdienst van Warner Bros. Discovery de serie toe die sinds 10 november lineair bij SBS6 te zien is
CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam
Na het succes van de AI morphing-campagne in Amsterdam slaan Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw de handen inéén voor een promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice
Warner Bros Nederland kondigt Marike van Kasteren aan als Business Director
Warner Bros kondigt vier invullingen aan van diverse managementfuncties binnen WBITVP NL en Hollands Licht.
[DutchMedia Podcast] over Over de NPO-seizoenspresentatie, Disney+, Podimo, Warner Bros. Discovery en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
HBO Max presenteert vernieuwde opzet
HBO Max vernieuwt per 11 juni, waarbij het voortaan de plek is waarop Warner Bros. Discovery in feite HBO Max, Discovery+ en Eurosport samenbrengt
PHD Nederland wint pitch Warner Bros. Discovery & HBO Max
Warner Bros. Discovery heeft na een pitchtraject gekozen voor het verlengen van de samenwerking met PHD Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ziggo Sport & UEFA-voetbalwedstrijden, VodafoneZiggo, Ster, HBO Max & Ad Alliance
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Ad Alliance gaat advertentieverkoop verzorgen voor HBO Max Nederland
Ad Alliance (RTL Nederland) zal de advertentieverkoop verzorgen van de in juni 2024 te lanceren reclameversie van HBO Max
Warner Bros. Discovery herlanceert Nederlandse versie HBO Max in juni 2024
Warner Bros. Discovery herlanceert in juni 2024 de Nederlandse versie van de streamingdienst HBO Max. Daarbij wordt ook een reclameversie geïntroduceerd
Warner Bros. Discovery en Ocean Outdoor bundelen krachten voor de Olympische Spelen
Dagelijks zijn een geselecteerd aantal uur aan live-beelden van de TeamNL-wedstrijden uit te zien via verschillende Digital Out of Home schermen
Ad Alliance verlengt partnerships met Paramount, Disney, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport
RTL Nederland heeft via zijn reclameverkoopbedrijf Ad Alliance de contracten met Paramount, The Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery en VodafoneZiggo (Ziggo Sport) verlengd
Warner Bros. Discovery start Nederlandse versie HGTV
Warner Bros. Discovery is gestart met een Nederlandse versie van HGTV. HGTV staat voor Home & Garden TV en bestaat in de Verenigde Staten sinds 30 december 1994
Warner Bros. Discovery en Paramount Global praten over fusie/overname
Warner Bros. Discovery en Paramount Global zijn in gesprek over een fusie of overname. Dit heeft de publicatie Axios bekendgemaakt en werd later door betrokkenen aan verschillende media bevestigd
HBO Max blijft HBO Max en Omroep Max blijft Omroep Max
Warner Bros. Discovery heeft besloten dat HBO Max in Nederland HBO Max blijft heten. In de rest van de wereld zal de streamingdienst geleidelijk worden omgedoopt tot Max, waarbij de content van Discovery+ zal worden geïntegreerd
Warner Bros. Discovery benoemt Rogier van de Paverd als Digital & Ad Sales Director Benelux
Warner Bros. Discovery heeft per 4 september 2023 Rogier van de Paverd benoemd als Director Digital & Ad Sales Benelux
Warner Bros. Discovery verliest 1,8 miljoen streaming abonnees
Warner Bros. Discovery heeft 1,8 miljoen streamingabonnees verloren in het afgelopen kwartaal; vergeleken met 2022 had het bedrijf wel 3,6 miljoen meer streamingabonnees. Het is voor het eerst dat een daling is gerapporteerd
[Interview] Ester Demilt (Warner Bros. Pictures) over het succes van de film Barbie
Ester Demilt is sinds juli 2019 Marketing Manager voor Warner Bros. Pictures in Nederland. We spreken haar over het succes van de film Barbie die voor een heropleving zorgt van het merk Barbie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis