Tag Resultaten
Erik van Aalst algemeen directeur WPG Uitgevers
Erik van Aalst is per 1 januari 2025 aangetreden als algemeen directeur van WPG en volgt daarmee interim-directeur Wiet de Bruijn op.
Wiet de Bruijn interim directeur WPG Uitgevers
De Raad van Commissarissen van WPG Uitgevers stelt met ingang van 4 januari 2023 Wiet de Bruijn aan als interim algemeen directeur. Wiet de Bruijn volgt René Witzel op, die eerder deze maand zijn functie neerlegde
WPG Uitgevers directeur René Witzel treedt af onder druk van personeel
René Witzel, algemeen directeur van WPG Uitgevers, is afgetreden nadat een grote groep medewerkers via een petitie had opgeroepen tot zijn vertrek. Dat meldt NRC
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis