Tag Resultaten

Slam! vanaf 1 september ook op FM in Limburg

25-08-2025 | 15:33:00
Slam! is vanaf 1 september 2025 voor het eerst te beluisteren via FM in grote delen van Limburg

Slam! blijft in Noord-Holland en Den Haag op FM

19-06-2025 | 19:11:00
Mediahuis Radio heeft een overeenkomst gesloten met Zuidelijke Media Groep (Radio Limburg 97 FM BV) opdat de radiozender vanuit Amsterdam, Alkmaar en Den Haag blijft uitzenden voor Noord-Holland en Den Haag

GLXY Radio, RadioNL en Grand Prix Radio winnaars veiling

26-05-2025 | 16:13:00
GLXY Rado, RadioNL en Grand Prix Radio zijn de grote winnaars van de verdeling  van niet-landelijke commerciële FM- en DAB+-radiofrequenties

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer 100% NL en SLAM!

11-03-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer 100% NL & SLAM! - Fulltime

DPG Media/Talpa Network eisen pauze veiling regionale radio

07-03-2025 | 11:38:00
DPG Media en Talpa Network hebben – gesteund door FD Mediagroep (BNR Nieuwsradio) – een rechtszaak aangespannen tegen de minister van Economische Zaken, Dirk Beljaarts (PVV) om de huidige veiling van regionale commerciële radiofrequenties op te laten schorten

Mediahuis Radio kiest DRIIVN als digitale marketingpartner

04-03-2025 | 14:43:23
De samenwerking richt zich op het vergroten van de merkbekendheid en het stimuleren van luistergedrag via een geïntegreerde full-funnel aanpak.

Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen

13-01-2025 | 01:41:00
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report

Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink 

09-01-2025 | 09:10:00
Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink ten opzichte van de eerste zes maanden. Dat tonen de laatste luistercijfers van het afgelopen jaar. 

OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar

10-12-2024 | 00:46:00
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen

Frans Bauer sidekick middagshow radiostation SLAM

29-10-2024 | 16:50:00
Hij presenteert de show eenmalig samen met Jarno van der Wielen en Julia Maan. Frans Bauer neemt plaats op de plek van Erik-Jan Rosendahl, die op vakantie is.

Radio Veronica naar Amsterdam; geheel Mediahuis Radio over naar Amsterdam

14-10-2024 | 13:56:00
Radio Veronica is verhuisd naar Amsterdam in het pand van Mediahuis Nederland. Ook Sublime, Sunlite en Nostalgie zijn naar de Amsterdamse Basisweg verhuisd. Eind september waren de Mediahuis Radio-zenders Slam! en 100% NL al verhuisd naar hetzelfde pand

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Project coördinator Radio

06-03-2024 | 08:00:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Project coördinator Radio-Fulltime

538 Ochtendshow, Edwin Evers en Slam! in de prijzen bij RadioRing/Marconi Awards

26-01-2024 | 01:04:00
De 538 Ochtendshow (Radio 538, Talpa Network) is de winnaar van de 18e Gouden RadioRing voor Beste Programma. Dit werd bekend gemaakt tijdens de avond waarin de publieksprijzen van de Gouden RadioRing en de juryprijzen van de Marconi Awards werden uitgereikt

VCR benoemt Robert Bernink tot voorzitter

19-01-2024 | 23:43:00
Robert Bernink, algemeen directeur radio van DPG Media, is benoemd tot de voorzitter van de Vereniging Commerciële Radio (VCR). Hij volgt hiermee per direct Paul Römer op, die per 1 mei 2024 vertrekt als Managing Director radio & tv bij Talpa Network

Ryan Dekker marketingmanager 100% NL, SLAM! en Sunlite

10-01-2024 | 16:07:54
Ryan Dekker is vanaf dan verantwoordelijk voor de communicatie van deze radiomerken van Mediahuis Radio

Radio50 2024 opnieuw aangevoerd door Dave Minneboo

08-12-2023 | 10:13:00
Dave Minneboo is ook in de Radio50 van 2024 het meest invloedrijk in de radiowereld. Op 1 juli 2022 maakte hij de overstap naar Talpa Network vanuit Qmusic, waar hij radiodirecteur was

Stoelendans FM-frequenties: Radio 10 op frequenties Radio Veronica op frequenties Slam!

14-08-2023 | 02:04:00
Op 1 september 2023 zal een stoelendans plaatsvinden van de FM-frequentiepakketten. Dit is een gevolg van de frequentieveiling van begin juli waarbij per 1 september 2023 de uitslag van de veiling geëffectueerd wordt

Slam! blijft in de Randstad per 1 september 2023 op FM via regionale frequenties

09-08-2023 | 18:18:00
De Mediahuis-radiozender Slam! blijft uitzenden via FM in de Randstad dankzij een overeenkomst met de eigenaar van het zogeheten regionale B5-kavel. Thans zendt de DPG Media-zender Joe daarop uit.

Uitslag frequentieveiling bekend: DPG Media krijgt tweede zender; Talpa Network houdt frequenties

07-07-2023 | 11:27:00
De uitslag van de radiofrequentieveiling is bekend. De frequentieveiling van de 9 commerciële landelijke radiofrequenties ging op dinsdag 4 juli van start. Op 1 september 2023 gaan de licenties die een looptijd hebben van 12 jaar in

Advocaten van Talpa Network verliezen rechtszaak over minimumprijzen radioveiling

26-05-2023 | 01:10:00
De advocaten van Bureau Brandeis die met name voor Talpa Network werken, hebben een rechtszaak voor een voorlopige voorziening verloren waarin gevraagd werd om een veel lagere startprijs voor de veiling van de landelijke commerciële radiofrequenties

[Column] David de Jong: De merkwaardige radio-overnames van Mediahuis

05-04-2023 | 19:54:00
Mediahuis neemt maar liefst vier radiostations over: Radio Veronica uiterlijk in juni en geheel RadioCorp met 100 procent NL, Slam! en Sunlite inclusief de tv-activiteiten van Slam!TV en het belang in 100% NL TV per direct


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.