Tag Resultaten
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag
Luisteraars kunnen hun kans wagen om het opgenomen geluid te raden. Iedere keer dat een antwoord onjuist is, loopt het bedrag verder op.
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Middagshow Qmusic
Qmusic is per direct op zoek naar Producer Middagshow Qmusic - Amsterdam
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer QMusic - Ochtendshow Mattie & Marieke (5 maanden)
Qmusic is per direct op zoek naar Producer QMusic - Ochtendshow Mattie & Marieke (5 maanden) - Amsterdam
Qmusic Limburg blijft in Limburg op FM en DAB+
QMusic Limburg blijft de komende jaren te beluisteren op FM en DAB+ in de provincie Limburg. Hiertoe hebben Radio Limburg 97FM BV (Zuidelijke Media Groep) en DPG Media (Qmusic) hun overeenkomst verlengd
[Vacatures] Qmusic zoekt een Marketeer Qmusic & JOE
Qmusic is per direct op zoek naar Marketeer Qmusic & JOE
GLXY Radio, RadioNL en Grand Prix Radio winnaars veiling
GLXY Rado, RadioNL en Grand Prix Radio zijn de grote winnaars van de verdeling van niet-landelijke commerciële FM- en DAB+-radiofrequenties
Suzan & Freek nemen de Ochtendshow van Mattie & Marieke over
Suzan & Freek nemen donderdag 20 februari eenmalig de ochtendshow van Mattie & Marieke over op Qmusic en zijn te horen van 06.00 tot 10.00 uur.
Jan-Willem Start Op! wint Gouden RadioRing
Jan-Willem Start Op! (NPO Radio 2/BNNVARA) is uitgeroepen tot winnaar van de Gouden RadioRing voor Populairste Programma.
Qmusic is eventpartner van Korfbalverbond KNKV
Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) is per januari 2025 eventpartner geworden van radiozender Qmusic dat onderdeel is van DPG Media
[Vacatures] Qmusic zoekt tijdelijk Redacteur Video Qmusic
Qmusic is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic (tijdelijk)
[Vacatures] Qmusic zoekt een Senior Projectmanager Creatief
Qmusic is per direct op zoek naar Senior Projectmanager Creatief
Recordjaar voor radiogroep DGP Media
DPG Media stelt een record te hebben gehaald voor de radiogroep bij de jaarcijfers 2024 van het luisteronderzoek, met het hoogste marktaandeel ooit in de commerciële doelgroep van 20-49 jaar (28,7 procent)
[Vacatures] Qmusic zoekt een Planning and Traffic Executive Radio
Qmusic is per direct op zoek naar Planning and Traffic Executive Radio
Miljuschka Witzenhausen vervangt Marieke Elsinga
Miljuschka Witzenhausen vervangt Marieke Elsinga vanaf maandag 2 september in de ochtendshow op Qmusic die ze samen met Mattie Valk presenteert.
Qmusic verhuist naar Mediavaert (Duivendrecht)
De radiozender Qmusic is verhuisd naar Mediavaert, het gebouw waar DPG Media al haar bedrijfsonderdelen vestigt in Duivendrecht
[Grow by DPG Media] Radiocampagne zorgt voor stijging bekendheid Tikkie
Met een radiocampagne, die QMusic voor ABN AMRO ontwikkelde, werd de doelgroep van de Groepie-propositie in de Tikkie-app bereikt en in beweging gebracht
[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar
VCR benoemt Robert Bernink tot voorzitter
Robert Bernink, algemeen directeur radio van DPG Media, is benoemd tot de voorzitter van de Vereniging Commerciële Radio (VCR). Hij volgt hiermee per direct Paul Römer op, die per 1 mei 2024 vertrekt als Managing Director radio & tv bij Talpa Network
Radio50 2024 opnieuw aangevoerd door Dave Minneboo
Dave Minneboo is ook in de Radio50 van 2024 het meest invloedrijk in de radiowereld. Op 1 juli 2022 maakte hij de overstap naar Talpa Network vanuit Qmusic, waar hij radiodirecteur was
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis