Tag Resultaten

Samenwerking OMS en AdsWizz

13-07-2025 | 15:42:00
One Media Sales (OMS) gaat een samenwerking aan met AdsWizz, het technologieplatform dat wereldwijd de monetarisering van audiocontent mogelijk maakt

Kink verliest rechtszaak radiokavels Mediahuis/Talpa Network

01-07-2025 | 23:27:00
Kink, het alternatieve radiostation van Leon Ramaker onder leiding van Jan Hoogesteijn, heeft op alle punten de rechtszaak verloren tegen de vergunningen van de radiofrequenties van Mediahuis Radio en Talpa Network

Talpa Media start advertentieverkoop podcasts Audiohuis

21-01-2025 | 13:47:00
Talpa Media zal per februari 2025 starten met de advertentieverkoop van podcast van Audiohuis

[DutchMedia Podcast] Joris van der Pol over audioreclame

18-01-2025 | 14:00:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen

13-01-2025 | 01:41:00
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report

OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar

10-12-2024 | 00:46:00
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen

Kink trekt rechtszaak over Talpa Network en Mediahuis Radio in

26-01-2024 | 12:28:00
Kink heeft de rechtszaak tegen de demissonair minister van EZK over Talpa Network en Mediahuis Radio die op 8 februari in Rotterdam zou dienen, ingetrokken. De  rechtszaak was aangespannen omdat Kink aanvoerde dat er sprake zou zijn van ongeoorloofde verbondenheid tussen Mediahuis Radio en Talpa Network

Classicnl stapt over van One Media Sales (OMS) naar E Power Audio Sales

19-12-2023 | 11:40:00
Classicnl, de radiozender met (licht) klassieke muziek, stapt per 1 januari 2024 over van One Media Sales (OMS) naar E Power Sales. Sinds de start van OMS in 2013 heeft de zender zijn reclameverkoop daar ondergebracht

Ster, OMS en Qmusic, BNR, ORN en ePower Sales wijzigen radiotarieven voortaan maandelijks

21-02-2023 | 18:12:00
Ster, OMS, Qmusic, BNR Nieuwsradio, ORN (voor de regionale omroepen) en ePower Sales (voor de regionale commerciele zenders en Kink) wijzigen per 1 april 2023 maandelijks hun (bruto)tarieven. Dit hebben deze partijen gezamenlijk afgesproken als leden van brancheorganisatie Audify

Natwerk en dawn grote winnaars Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022

27-06-2022 | 16:08:00
Op 16 juni vond in Fabrique des Lumières in Amsterdam de awardshow van Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022 plaats. Natwerk zegevierde in de koninginnencategorie Commercieel, terwijl Dawn het meeste prijzengeld - een miljoen euro in de vorm van mediawaarde - won


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.