Tag Resultaten
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Frank van den Steen, Country Manager Benelux bij MSC Cruises.
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke
Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de kracht van het principe Opposites Create
Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact
Sjoerd van der Meijden is Managing Director van Adswag en Koen Dittmar Sales Director bij het bedrijf.
Ron Adams: Allianz Direct faciliteert de digitale klant
Ron Adams werkt al achttien jaar bij Allianz Direct en zag het merk uitgroeien van start-up tot gevestigde verzekeraar.
Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de combinatie van smaak, duurzaamheid en slimme marketing
Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de missie van SMYLE
Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.
Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.
Jasper Colijn: Senior talent verdient meer erkenning
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Jasper Colijn over de lancering van zijn bureau en de noodzaak om anders met talent om te gaan binnen de bureauwereld.
Nancy Pronk: Voorkomen is beter dan genezen bij burn-out
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Nancy Pronk over het voorspellen van burn-outs, de rol van AI en het belang van mentale gezondheid.
Thijs van Dijk: Chocolate dicht het gat tussen IT en PR
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn pas gestarte bedrijf en het true pricing-model
Robin Blok: Een experience centre brengt ons merk tot leven
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we hem over het belang van merkbeleving en de rol van het experience centre in Amsterdam.
Gijsbregt Vijn: Merken moeten hun verhaal waarmaken
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Gijsbregt Vijn over het belang van geloofwaardige merkcommunicatie in een tijd van dalend vertrouwen.
Hanka de Bruin over je merk geluid geven
Hanka de Bruin is Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de toevoeging audio.
Het platform met meer tv-kijktijd dan Netflix
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over Youtube als medium.
Het echt van het nep onderscheiden is niet te doen
Marijnke van der Burgh is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio. We spreken haar over virtuele influencers.
David Barens over de impact van AI op de marketingindustrie
David Barens is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de impact van AI op de marketingindustrie.
Liedewij Hentenaar over the age of audio
Liedewij Hentenaar, Directeur van Audify. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over audio in de mediamix.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis