Tag Resultaten
[Interview] Barbara van Erp (Saar Magazine): 50+ maar nog lang niet dood
Barbara van Erp, oprichter van Saar Magazine en Snippet Media, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 39 naar 20. We spreken haar
[Interview] Thijs van Grieken over Hockey.nl
MarketingReport publiceert een serie interviews over special interest-websites. Vandaag spreken wij Thijs van Grieken, sponsormanager bij de KNHB, over Hockey.nl
[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven
Azerion neemt [M]media over
Azerion breidt uit met de overname van [M]media. Het Europese media- en entertainmentplatform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken
[M]media breidt uit met vier sportpublishers
Het netwerkt van [M]media is uitgebreid met een aantal sportwebsites. 1908.nl en Footballtransfers.com/nl richten zich op voetbal, voor motorsport heeft Racesport.nl zich aangesloten en Atletiek.nu is de eerste aangesloten publisher die zich richt op atletiek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis