Tag Resultaten
De Telegraaf vergroot bereik met digitale editie
Inmiddels leest 10 procent van de lezers de digitale versie van de papieren krant, en dit aandeel zal naar verwachting verder groeien.
Mediahuis groep: Stabiele omzet en stabiel resultaat in 2024
Mediahuis groep heeft een met 1,236 miljard euro omzet (+0,5 procent) en een operationeel resultaat van 151 miljoen (-1,3 procent) met een netto resultaat van 108 miljoen euro (-1,9 procent) min of meer stabiele cijfers gepresenteerd
Mediahuis Nederland, Mediahuis Limburg en Mediahuis Noord fuseren per 1 april 2025
Mediahuis Nederland, Mediahuis Limburg en Mediahuis Noord beogen de eerder aangekondigde fusie per 1 april 2025 een feit te laten worden. Dit bevestigt Mediahuis Nederland desgevraagd
Mediahuis lanceert Mediahuis Raakt
Mediahuis presenteerde tijdens het Mediahuisfeest haar vernieuwde positionering, propositie en huisstijl onder de naam Mediahuis Raakt.
NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.
Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro (1,7 procent lager)
Mediahuis Nederland, Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg fuseren
Mediahuis is voornemens om Mediahuis Nederland, Mediahuis Limburg en Mediahuis Noord te fuseren tot één bedrijf. Thans zijn het afzonderlijke bedrijven die elk hun eigen directie hebben, maar wel onder de Mediahuis Groep vallen
[Interview] Madelon Fortuin: Mediahuis NRC is het eerste nieuwsmerk dat advertenties in de digitale krant clickable heeft gemaakt
Madelon Fortuin is commercieel directeur van Mediahuis NRC. We spreken haar over ontwikkelingen en trends waaronder clickable premium pagina’s
[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis): We blijven onmisbaar in de mediamix van adverteerders
Boaz Shkolnik is Director of Advertising bij Mediahuis Nederland. We spreken hem over digitale ontwikkelingen en de plannen voor 2023
Mediahuis in 2022: lager resultaat bij stijgende omzetten
Mediahuis heeft zijn omzet in 2022 met 8,1 procent weten te vergroten naar 1,23 miljard euro. Daarbij bleef de omzet uit de verkoop van kranten stabiel ten opzichte van 2021
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Algemeen Verslaggever Alkmaar/Beverwijk
Mediahuis is per direct op zoek naar een Algemeen Verslaggever Alkmaar/Beverwijk
Nieuwsmedia50 2023 | De Genomineerden
De Nieuwsmedia50 2023 komt eraan! De lijst met de 50 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse nieuwsmediawereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 7 december 2022 in de Kromhouthal Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis