Tag Resultaten
DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging
Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Podcastredacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Podcastredacteur - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Coördinator bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Coördinator bij SPIL NEWS - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur Uitservice
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur Uitservice - Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Senior Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Senior Designer - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Entertainmentredacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Entertainmentredacteur - Amsterdam
Mediahuis lanceert Banenrijknoord
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Beeldredacteur De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Beeldredacteur De Telegraaf - Amsterdam
Audiohuis lanceert podcast Met Nadia in Parijs
Audiohuis komt met de wekelijkse podcast onder de titel Met Nadia in Parijs waarin presentatrice en journalist Nadia Palesa Poeschmann een bijzondere Nederlander ontmoet die in Parijs is gaan wonen en werken
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever bij Dagblad van het Noorden
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever bij Dagblad van het Noorden - Emmen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis