Tag Resultaten
LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.
Talpa Network wil Net5 duidelijker profiel geven
Talpa Network wil de op vrouwen gerichte lineaire tv-zender Net5 vanaf 28 april 2025 een duidelijker profiel geven door een aantal vaste waardes te gaan programmeren op de zender zoals Lang Leve de Liefde (dageljiks om 19:30 uur) en een vers seizoen van Het Blok
LINDA. sluit zich weer aan bij de MMA
De uitgeverij, bekend van de merken LINDA., LINDA.meiden en Vogue.nl, beëindigde in 2020 haar lidmaatschap bij de MMA
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor EssenceMediacom: Hoe Canesten Gyno en LINDA.meiden taboes rondom intieme gezondheid hebben doorbroken
Canesten wilde het taboe rondom vaginale ongemakken doorbreken en zich positioneren als expert en 'thought leader' op het gebied van intieme gezondheid
Carolien Borgers onderzoekt ouder worden in podcast Over Datum
Na drie eerdere podcasts voor LINDA. (Over Tijd, Over Haar en Over Spel) richt ze zich dit keer op ouder worden.
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
Jildou van der Bijl hoofdredacteur HEMA
In die rol wordt zij verantwoordelijk voor storytelling: de ontwikkeling en optimalisatie van content voor de eigen HEMA-kanalen
Hilmar Mulder opnieuw aan kop in Tijdschriften50 2024, Helene van Santen springt naar nummer 2
Hoofdredacteur van Libelle Hilmar Mulder voert de Tijdschriften50 aan, de lijst met de meest invloedrijke personen uit de Nederlandse magazinewereld
[Vacatures] LINDA. zoekt een Freelance Fragment Gemist-redacteur
LINDA. is per direct op zoek naar een Freelance Fragment Gemist-redacteur Part-time · Naarden
[Vacatures] LINDA. zoekt een Junior Allround Grafisch Ontwerper
LINDA. is per direct op zoek naar een Junior Allround Grafisch Ontwerper
[Interview] Anne Stokvis (N=5) over ABN AMRO-magazine over vrouwen en beleggen
Bij de LINDA. van augustus is een magazine van ABN AMRO toegevoegd: Henriëtte. Het blad, ontwikkeld door N=5 voor ABN AMRO, is gebaseerd op de eerste vrouw die 100 jaar geleden voet op de Nederlandse beurs zette
LINDA. trekt Tatum Dagelet aan als columniste
Tatum Dagelet zal wekelijks online verslag doen van haar leven. De eerste column is inmiddels verschenen.
[Vacatures] LINDA. zoekt een Manager Customer Success
LINDA. is per direct op zoek naar een Manager Customer Success
[Forum] Branded content vanuit het oogpunt van een hoofdredacteur
Met enige regelmaat vragen wij een aantal beeldbepalende spelers in de markt naar hun mening in de rubriek FORUM
[Vacatures] LINDA. zoekt Freelance Eindredacteuren
LINDA. is per direct op zoek naar een Freelance Eindredacteuren - Amsterdam
[Vacatures] LINDA. zoekt een Ervaren Subscription Manager
LINDA. is per direct op zoek naar een Ervaren Subscription Manager - Full-time · Amsterdam
[Vacatures] LINDA. zoekt een Creatieve Social Media Manager
LINDA. is per direct op zoek naar een Creatieve Social Media Manager
LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch
Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen
LINDA. komt met magazine GOED rondom basiscollectie HEMA
De aankomende uitgave van LINDA. wordt verspreid met een 75-pagina’s tellende special waarin de basiscollectie mode van HEMA centraal staat: GOED. Hierin kijkt LINDA. met een modebril naar de HEMA basiscollectie.
LINDA.foundation komt met online kledingplatform
Omdat arme gezinnen zelden nieuwe kleding kunnen kopen bedacht de LINDA.foundation speciaal voor hen een online kledingplatform. In deze webshop, die rond de zomer live gaat, wordt nieuwe kleding aangeboden waar gezinnen - die reeds bij de foundation bekend zijn - zelf gratis iets kunnen uitzoeken.
LINDA. lanceert eigen seks speeltjes collectie: Iedereen heeft recht op een orgasme
Vrouwen komen veel minder vaak klaar dan mannen – behálve als ze aan soloseks doen. LINDA. gunt iedereen een orgasme en komt daarom met haar eigen seksspeeltjescollectie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis