Tag Resultaten
Jildou van der Bijl en Michiel Couzy gaan Het Parool leiden
Het Parool krijgt een hoofdredactie bestaande uit twee personen: Jildou van der Bijl en Michiel Couzy gaan samen leiding geven aan de Amsterdamse krant.
Kamilla Leupen directeur de Volkskrant, Trouw, Het Parool en NU.nl
Kamilla Leupen, hoofdredacteur van Het Parool, wordt vanaf mei de directeur van de Volkskrant, Trouw, Het Parool en NU.nl. Zij neemt deze taak over van Erik van Gruijthuijsen
Logitech en UNICEF gaan samenwerking aan om educatieve kinderprojecten te ondersteunen
UNICEF en Logitech gaan een partnership aan om educatieve projecten voor kinderen in het buitenland te ondersteunen. Het eerste contact tussen Logitech en UNICEF werd maart vorig jaar gelegd op de Business Impact Day. UNICEF en Logitech vinden elkaar op het gebied van onderwijs en remote learning
Campagne KRANT.NL gestart voor dagbladen DPG Media
DPG Media is een campagne gestart onder de noemer Lees je rijk. Via de website KRANT.NL wil DPG Media een platform bieden waar consumenten kennis kunnen maken met 11 Nederlandse krantentitels van DPG Media
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis