Tag Resultaten

Esquire komt naar Frankrijk in voorjaar 2026

29-09-2025 | 15:48:15
Esquire France verschijnt vanaf het voorjaar als kwartaalblad, aangevuld met een website en socialmediakanalen.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

18-09-2025 | 08:35:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties

15-09-2025 | 14:35:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Kiki Kaersenhout

Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands

04-09-2025 | 23:00:00
Tijdens haar periode bij Hearst maakte Krouwel ingrijpende veranderingen mee in het medialandschap

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Journalist bij Quote

29-08-2025 | 09:08:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Journalist bij Quote

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsjournalist bij Quest

26-08-2025 | 08:33:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Wetenschapsjournalist bij Quest (36 uur)

Humberto Tan start wekelijkse column bij Quest

20-08-2025 | 14:02:00
Humberto Tan gaat schrijven voor Quest. Onder de titel Humberto hier deelt hij wekelijks online zijn persoonlijke blik op wetenschap in de media

Cosmopolitan en Juicebrothers lanceren gezamenlijke juice

22-07-2025 | 16:45:00
Cosmopolitan en sapmerk Juicebrothers introduceren samen een drankje geïnspireerd op de bekende Cosmopolitan-cocktail.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur ELLE

17-07-2025 | 14:14:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Hoofdredacteur ELLE 

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor

17-07-2025 | 14:02:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week)

Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning

04-07-2025 | 08:48:00
De jaarlijkse Harper’s Bazaar Woman of the Year-verkiezing krijgt dit jaar een andere invulling

National Geographic opent fototentoonstelling in Ouwehands

01-07-2025 | 10:45:00
Met deze samenwerking willen beide partijen bezoekers enthousiasmeren voor fotografie.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur Quote

24-06-2025 | 08:17:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek een Hoofdredacteur Quote

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Data Analyst

26-05-2025 | 08:01:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Data Analyst (32-36 uur)

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Interim Product Owner

20-05-2025 | 09:08:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Interim Product Owner – Harper’s Bazaar Business Club & Club Quote (Amsterdam)

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Editor Cross Media bij Quest

01-05-2025 | 11:09:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Editor Cross Media bij Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor bij National Geographic

01-05-2025 | 10:49:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Digital Editor bij National Geographic

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Account Manager Cross Media

28-04-2025 | 09:25:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Account Manager Cross Media

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.

28-04-2025 | 09:11:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-mail Marketeer

14-04-2025 | 08:01:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-mail Marketeer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.