Tag Resultaten
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Data Analyst
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Data Analyst (32-36 uur)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Interim Product Owner
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Interim Product Owner – Harper’s Bazaar Business Club & Club Quote (Amsterdam)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Editor Cross Media bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Editor Cross Media bij Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor bij National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Digital Editor bij National Geographic
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Account Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Account Manager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-mail Marketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-mail Marketeer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Online Redacteur (interim)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Freelance Online Redacteur (interim)
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Campaign Project Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Campaign Project Manager
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
Quest vernieuwt: frisse look voor jong en oud
Met ingang van editie 3 heeft Quest een nieuw ontwerp gekregen.
Hoe DeepSeek de toekomst van marketing zal beïnvloeden
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).
[SHOWREEL!] Welcome to the world of Hearst
Met veel trots presenteren we onze nieuwe branded content-showreel met daarin een sneak preview van een aantal van onze belangrijkste branded-contentcases van het afgelopen jaar die we samen met onze mooie mediamerken en onze adverteerders hebben gemaakt.
[Vacatures] Hearst: Digital Paid Media Specialist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Digital Paid Media Specialist
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Product Owner Digital Channels
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Product Owner Digital Channels
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een redacteur met gouden pen - Quote
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een redacteur met gouden pen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountstrateeg
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Accountstrateeg
Winnaars National Geographic Fotowedstrijd 2024 bekend
Uit ruim vierduizend inzendingen koos een vierkoppige jury de beste foto’s in de categorieën Portret, Natuur, Cultuur en Reizen.
Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar
Hearst Netherlands won met Harper’s Bazaar de Zilveren Mercur in de categorie Magazine Mediamerk. Daarnaast waren er nominaties voor ELLE en Quote
Mercurs: Voetbal International wint goud als Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Voetbal International (Goud), Harper’s Bazaar (Zilver) en Miljuschka Magazine (Brons) winnen Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis