Tag Resultaten
Paramount Skydance doet vijandig bod om geheel Warner Bros. Discovery over te nemen
Paramount Skydance heeft een zogeheten vijandelijk bod gedaan om geheel Warner Bros. Discovery over te nemen. Dit in reactie op het bod van Netflix dat voor 87,7 miljard dollar de film-/tv-studios van Warner Bros. en streamingdienst HBO Max wil overnemen
Netflix koopt Warner Bros. en HBO Max voor 82,7 miljard dollar
Netflix heeft aangekondigd de film-/tv-studios Warner Bros. en de streamingdienst HBO Max te kopen van Warner Bros. Discovery voor een totale waarde van 82,7 miljard dollar
Advertentieruimte HBO Max Kids exclusief bij Transfer Media
De samenwerking met Warner Bros. Discovery maakt het mogelijk om advertentieruimte aan te bieden binnen de speciaal ingerichte omgeving voor kinderen
HBO Max met Dynamic Ad Replacement bij live sport
HBO Max en Ad Alliance hebben Dynamic Ad Replacement (DAR) geïntroduceerd. Advertenties worden daarbj door gepersonaliseerde advertenties vervangen
Talpa Network en HBO Max sluiten partnership: Medisch Centrum West bij HBO Max
Medisch Centrum West zal vanaf zondag 17 november 2024 ook bij HBO Max te zien zijn. Daarmee voegt de streamingdienst van Warner Bros. Discovery de serie toe die sinds 10 november lineair bij SBS6 te zien is
HBO Max presenteert vernieuwde opzet
HBO Max vernieuwt per 11 juni, waarbij het voortaan de plek is waarop Warner Bros. Discovery in feite HBO Max, Discovery+ en Eurosport samenbrengt
PHD Nederland wint pitch Warner Bros. Discovery & HBO Max
Warner Bros. Discovery heeft na een pitchtraject gekozen voor het verlengen van de samenwerking met PHD Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ziggo Sport & UEFA-voetbalwedstrijden, VodafoneZiggo, Ster, HBO Max & Ad Alliance
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Ad Alliance gaat advertentieverkoop verzorgen voor HBO Max Nederland
Ad Alliance (RTL Nederland) zal de advertentieverkoop verzorgen van de in juni 2024 te lanceren reclameversie van HBO Max
Warner Bros. Discovery herlanceert Nederlandse versie HBO Max in juni 2024
Warner Bros. Discovery herlanceert in juni 2024 de Nederlandse versie van de streamingdienst HBO Max. Daarbij wordt ook een reclameversie geïntroduceerd
HBO-content naar Netflix?
HBO-content zal mogelijk binnenkort te zien zijn bij concurrent Netflix. Dit schrijft de doorgaans goed geïnformeerde site Deadline. HBO-eigenaar Warner Bros. Discovery is hierover in gesprek met Netflix
Discovery+ blijft bestaan als aparte dienst naast HBO Max
Discovery+ blijft bestaan als aparte dienst. Eerder was het de bedoeling dat HBO Max en Discovery+ zullen samengaan. Dit plan zal worden voortgezet, maar Discovery+ zal als aparte dienst blijven bestaan
[Column] David de Jong: PAST en FAST, we moeten eraan wennen!
De sector is net gewend aan de term FAST, er heeft zich inmiddels een andere trend gemanifesteerd: PAST. FAST staat voor Free Ad-Supported Streaming Television. RTL XL en Kijk (Talpa Network) zijn hier voorbeelden van. PAST staat voor Premium Ad-Supported Streaming Television. Oftewel een betaalde streamingdienst mét reclame
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis