Tag Resultaten
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Business Controller
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Business Controller (40 uur)
Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Designer
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Designer (32 - 40 uur)
HAK ziet stijging in awareness en productrelevantie door inzet DOOH
Hak en Initiative zette het Digital Out-of-Home netwerk van Global Nederland in als aanvulling op social om een jonge doelgroep te bereiken
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Team Lead Operations
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Team Lead Operations (36/40 uur)
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk. OptimO bereikt wekelijks vijf miljoen winkelbezoekers
Global geeft 115 bushokjes Enschede sedumdak
Sedumplanten bieden een leefomgeving voor bijen en andere bestuivers
Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week
Global en JCDecaux steunen duurzame buitenreclamecampagne
De Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel krijgt steun van Global en JCDecaux bij hun duurzame buitenreclamecampagne.
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023
Clear Channel verkoopt Latijns-Amerikaanse tak
Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. heeft de verkoop van zijn activiteiten in Mexico, Peru en Chili aan Global Media US LLC afgerond
Global | De Speld | DEPT | Somention | TBWA | Abovo Maxlead
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn posts van afgelopen week
Patrick Molleman Managing Director Global Nederland
Patrick Molleman vanaf mei 2025 de rol van Managing Director voor Global Nederland op zich zal nemen
VML | UM | Rosh | Global | TBWA | Megawatt | Lumiq
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
Ace | Global | Bruut | Joe Public | 3MO | VML | Monks | Puma
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
Amstelveen zet in op fossielvrije reclames in buitenreclame per 2028
De gemeente Amstelveen (met meer dan 95.000 inwoners) zet in op fossielvrije buitenreclames per 2028. Dit blijkt uit een reactie van Burgemeester & Wethouders op een door de meerderheid van de gemeenteraad aangenomen motie van januari 2024
Jongeren uit Liendert delen hun boodschap met de wijk via buitenreclame van Global
Dit project biedt jongeren een platform om hun stem te laten horen via buitenreclame
OOH-markt groeit in Q3, 2024 met 10 procent
De Out of Home-markt (OOH) is in het derde kwartaal 10 procent gegroeid ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar geleden. De omzet kwam uit op ruim 70 miljoen euro tegen 64 miljoen euro in het derde kwartaal Q3 2023
Global Media & Entertainment werkt samen met Artcrush om digitale kunst toegankelijk te maken
Maandelijks worden 28 exclusieve kunstwerken geëxposeerd op het digitale netwerk van Global.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis