Tag Resultaten
The Walt Disney Company vervangt Star door Hulu bij Disney+
The Walt Disney Company vervangt per 8 oktober het merk Star bij de streamingdienst Disney+ door Hulu
Ad Alliance gaat advertentieverkoop Disney+ doen in Nederland
Ad Alliance (onderdeel van RTL Nederland) zal de reclameverkoop verzorgen van Disney+ die op 17 oktober 2024 van start gaat met een reclameversi
Disney+ breidt reclameversie uit naar Nederland, Portugal en Finland
The Walt Disney Company breidt zijn reclameversie van Disney+ per 17 oktober 2024 uit Nederland, Finland en Portugal. De reclameversie zal 5,99 euro per maand kosten
CS Digital Media ontwikkelt bestickering voor DOOH-campagne Disney+
De stickers zijn te zien op een wachthuisje op metrostation Zuid en op metrostation Amsterdam Centraal.
Susan van Geenen vertrokken bij the Walt Disney Company
Susan van Geenen heeft the Walt Disney Company verlaten. Zij was daar sinds 2019 Vice-President Media Networks & Disney+ voor de Benelux
Disney+ met reclameversie in Europa; nog niet in Nederland
The Walt Disney Company heeft aangekondigd in een aantal Europese landen te starten met een reclameversie van Disney+. Dit in navolging van de Amerikaanse introductie in december 2022
NLPO, Ziggo Sport, Lukkien, Wise Monkeys en anderen sluiten zich aan bij Mediapact
Lukkien, NLPO (Nederlandse Lokale Publieke Omroepen), Ziggo Sport (VodafoneZiggo), Wise Monkeys, Allus Media, Mediastages, Four Creating en Koppig hebben zich aangesloten bij het Mediapact Respectvol Samenwerken
[Column] David de Jong: PAST en FAST, we moeten eraan wennen!
De sector is net gewend aan de term FAST, er heeft zich inmiddels een andere trend gemanifesteerd: PAST. FAST staat voor Free Ad-Supported Streaming Television. RTL XL en Kijk (Talpa Network) zijn hier voorbeelden van. PAST staat voor Premium Ad-Supported Streaming Television. Oftewel een betaalde streamingdienst mét reclame
The Walt Disney Company blijft met 235 miljoen streamingabonnees Netflix de baas
The Walt Disney Company blijft met 235 miljoen abonnees op streamingdiensten het grootste streamingbedrijf ter wereld en daarmee voor het tweede kwartaal groter dan Netflix dat 223 miljoen betalende abonnees telt. Dit blijkt uit de kwartaal (en jaarcijfers) die het bedrijf bekend heeft gemaakt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis