Tag Resultaten
Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Designer De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Designer bij De Telegraaf
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Specialist De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Content Specialist De Telegraaf
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef De Financiële Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef De Financiële Telegraaf
De Telegraaf vernieuwt app en site voor mobiel gebruik
De Telegraaf heeft de app en de (mobiele) website volledig vernieuwd. De vernieuwing draagt bij aan de digitale gebruikerservaring, met nadruk op mobiel
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Allround Camjo bij De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Allround Camjo bij De Telegraaf - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketeer Retentie & Engagement - De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketeer Retentie & Engagement - De Telegraaf · Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Visual Designer bij De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Visual Designer bij De Telegraaf - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Marketeer De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Marketeer De Telegraaf - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Producer bij De Telegraaf video
Mediahuis is per direct op zoek naar Producer bij De Telegraaf video - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data-Analist (Journalistiek) De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Data-Analist (Journalistiek) De Telegraaf - Fulltime
Malou Petter en Art Rooijakkers maken de overstap naar Talpa Network
Presentatoren Art Rooijakkers en Malou Petter maken de overstap naar Talpa Network. Beide hebben ze een meerjarig contract ondertekend.
[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Eindredacteur Online
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Eindredacteur Online - Fulltime
[Vacatures] De Telegraaf zoekt een Freelance videoredacteur
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance videoredacteur - Parttime
De Telegraaf belangrijke nieuwsbron voor directie en C-level
Met een bereik van 45 procent onder alle zakelijke beslissers in Nederland, voert De Telegraaf de lijst aan bij directieleden (45 procent)
[Vacatures] De Telegraaf (Part of Mediahuis) zoekt een Freelance Correspondent Rotterdam Rijnmond
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance correspondent Rotterdam Rijnmond -Fulltime/ Parttime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever Parlement De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever Parlement,De Telegraaf-Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Producer bij Telegraaf Video
Mediahuis is per direct op zoek naar een Producer bij Telegraaf Video
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Onderzoeksjournalist DFT
Mediahuis is per direct op zoek naar Onderzoeksjournalist DFT
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Contentcoördinator Nieuwsregie
Mediahuis is per direct op zoek naar Contentcoördinator Nieuwsregie De Telegraaf (parttime of fulltime)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis