Tag Resultaten
BNR Business Beats per 1 september landelijk via DAB+ te horen
FD Mediagroep zal per 1 september 2025 de radiozender BNR Business Beats landelijk via DAB+ uitzenden. Dit bevestigt Marc Adriani, hoofdredacteur van BNR
FD Mediagroep ontvangt B Corp-certificering
De internationale erkenning, toegekend door B Lab, bevestigt dat het mediabedrijf voldoet aan hoge sociale en milieustandaarden.
BNR Nieuwsradio lanceert MKB Café
In MKB Café gaan twee ondernemers met verschillende achtergronden met elkaar in gesprek over actuele ondernemersvraagstukken.
Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report
FD Mediagroep zet stap in digitale transformatie BNR
Na jaren van innovatie in content en distributie, maakt de zakelijke nieuwszender nu het advertentieportfolio compleet met nieuwe digitale mogelijkheden.
FD Mediagroep start radiostation BNR Business Beats
FD Mediagroep is op donderdag 5 september om 09:30 uur gestart met het (online) radiostation BNR Business Beats. Dit radiostation staat naast BNR Nieuwsradio en zendt onder de noemer Your Business Our Beats pop, soul en funk
Happy Horizon sponsor van CMOtalk op BNR
De keuze voor CMOtalk komt voort uit de gemeenschappelijke doelgroep en relevante content die Happy Horizon terugziet bij het programma.
BNR werkt aan AI-stemhulp OpenVerkiezingen met Stichting Open Politiek
Het is voor de verkiezingen op 6 juni mogelijk om met behulp van kunstmatige intelligentie in een WhatsApp-gesprek vragen te stellen aan politieke partijen
BNR Nieuwsradio lanceert vervolg onderzoekspodcast Hoge Bomen: DPG Media
Hoe is het familiebedrijf DPG Media ontstaan? Hoe gaan ze te werk, hoe konden ze zo groot worden en wie is die eigenaar Christian van Thillo
Markteffect: Samenwerking in podcastadvertenties tussen BNR en Bitonic
Voor de BNR-podcast Het Nieuwe Geld verdiept Reinjan zich in de ontwikkelingen en toekomstbestendigheid van de financiële sector en onze betaalmiddelen
BNR en Trouw introduceren de podcast: Welkom in de AI-fabriek
De wereld is in de ban van kunstmatige intelligentie. Dit heeft allerlei praktische voordelen voor onze samenleving. Maar, AI vormt ook een gevaar
BNR Nieuwsradio en Natwerk bundelen krachten
BNR Nieuwsradio en Natwerk kondigen hun samenwerking aan om het BNR-merk naar nieuwe hoogten te brengen
Genomineerden Dutch Podcast Awards 2023 bekend
Een vakjury heeft vijf podcasts per categorie geselecteerd. Dit jaar zijn er dertien verschillende categorieën
[Belofte Forum] Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Met enige regelmaat vragen wij een aantal beeldbepalende spelers in de markt naar hun mening in de rubriek FORUM. Deze keer vragen we de genomineerden voor De Belofte 2023: Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Zesde editie Dutch Podcast Awards: andere opzet
De zesde editie van de Dutch Podcast Awards is gelanceerd. De awards, een initiatief van BNR Nieuwsradio, worden sinds 2018 jaarlijks uitgereikt
[Interview De Belofte 2023] Aäron Loupatty: BNR is extreem urgent wanneer het ertoe doet
Aäron Loupatty is journalist en maker van de BNR-podcasts Crypto Cowboys en Met Afvallen en Opstaan. Hij is genomineerd voor De Belofte 2023.
10 genomineerden voor De Belofte 2023
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij hebben mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 gevraagd om één persoon voor te dragen. Dat heeft een recordaantal van 59 voordrachten opgeleverd
Podcast Napleiten verhuist naar BNR
Vanaf september publiceert BNR de podcast via de bekende podcastplatformen. Napleiten krijgt ook een vaste plek in de programmering van BNR.
Uitslag frequentieveiling bekend: DPG Media krijgt tweede zender; Talpa Network houdt frequenties
De uitslag van de radiofrequentieveiling is bekend. De frequentieveiling van de 9 commerciële landelijke radiofrequenties ging op dinsdag 4 juli van start. Op 1 september 2023 gaan de licenties die een looptijd hebben van 12 jaar in
FD Mediagroep in 2022: stijgende omzetten, meer abonnees, dalende resultaten
FD Mediagroep heeft in 2022 te maken gehad met stijgende omzetten, meer abonnees maar de resultaten daalden. Dit blijkt uit het jaarverslag 2022
Commercieel radionieuwskavel krijgt verplichting van meer dan 70 procent nieuws
Het te veilen radionieuwskavel krijgt de verplichting om meer dan 70 procent aan nieuws, informatie en actualiteiten uit te zenden. Dit heeft staatssecretaris Gunay Uslu (D66) besloten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis