Tag Resultaten
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen
Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch
100% Media & Partner Netwerk is gestart met het beperkt toelaten van B2B-bedrijven. We spreken hierover met oprichter/eigenaar Eddy Guyt
Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL
Tijdens de ochtendshow van Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen op 100% NL deed voormalig profvoetballer Wesley Sneijder mee aan het radiospel Je Raadt Het Nooit
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Zenderproducer 100%NL
Mediahuis is per direct op zoek naar Zenderproducer 100%NL - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Coördinator 100%NL
Mediahuis is per direct op zoek naar Coördinator 100%NL - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer 100% NL en SLAM!
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer 100% NL & SLAM! - Fulltime
Mediahuis Radio kiest DRIIVN als digitale marketingpartner
De samenwerking richt zich op het vergroten van de merkbekendheid en het stimuleren van luistergedrag via een geïntegreerde full-funnel aanpak.
Portfolio van magazines verder uitbreiden
Interview met Eddy Guyt over 100%Media &Partner Netwerk.
Trouwmarathon op 100% NL
Rob van Someren gaat als babs zoveel mogelijk liefdeskoppels in de echt verbinden tijdens de ochtendshow van Giorgio & Ingrid
Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report
Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink
Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink ten opzichte van de eerste zes maanden. Dat tonen de laatste luistercijfers van het afgelopen jaar.
OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen
Giorgio Hokstam op cover Men's Health
Radio-dj Giorgio Hokstam werd tijdens zijn vaderschapsverlof verrast met de onthulling van zijn cover op Men’s Health. In de ochtendshow van 100% NL overhandigde zanger Nick Schilder het eerste exemplaar.
100% Media & Partner Netwerk lanceert Happy View Magazine
In Amsterdam is de eerste editie van Happy View feestelijk gelanceerd in het bijzijn van talrijke bekende Nederlanders en influencers
Radio Veronica naar Amsterdam; geheel Mediahuis Radio over naar Amsterdam
Radio Veronica is verhuisd naar Amsterdam in het pand van Mediahuis Nederland. Ook Sublime, Sunlite en Nostalgie zijn naar de Amsterdamse Basisweg verhuisd. Eind september waren de Mediahuis Radio-zenders Slam! en 100% NL al verhuisd naar hetzelfde pand
[Interview] Huub Klepper: De Beste Drop Ooit begon als grapje, maar bleek een gouden zet
Huub Klepper is samen met zijn vader Willem Klepper oprichter van Klepper & Klepper, een dropmerk dat sinds 2016 actief is en inmiddels in 9 landen te koop is met 6 smaken
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL (Mediahuis Radio)
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL waar hij vanaf het najaar dagelijks tussen 16:00 en 19:00 uur te horen zijn met zijn vaste sidekicks in zijn programma Somertijd
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur 100% NL
Mediahuis is per direct op zoek naar Eindredacteur 100% NL -Parttime/fulltime
Radiozender 100% NL viert 18e verjaardag
Op 8 juli 2006 werd de eerste uitzending van het station uitgezonden, en 18 jaar later viert het station haar verjaardag.
Radiostation 100% NL kiest Das Buro
Daarmee wordt het Rotterdamse branding bureau verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de creatieve strategie en campagnes voor de komende jaren
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Project coördinator Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Project coördinator Radio-Fulltime
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
Alfred is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis