Tag Resultaten
Time To Make Sense 2025, een verslag
Het is dit jaar alweer voor de derde keer dat ik ben uitgenodigd door Springbok voor Time To Make Sense.
Sammy Colson: Springbok groeit door ondanks tegenwind in de sector
Tijdens de vierde editie van Time to Make Sense bij de Verbeke Foundation in Antwerpen spreekt Marketing Report met Sammy Colson, CEO van Springbok, over de uitdagingen én kansen waar bureaus voor staan
Iris Gündel: Generaties versterken elkaar op de werkvloer
Tijdens het door Springbok georganiseerde inspiratie-event Time to Make Sense bij Verbeke Foundation in Waasland bij Antwerpen spreekt Iris Gündel, eigenaar van Voorkans
Caroline van Turennout: Zuinig is kostenbewust en zorgzaam
Tijdens het Time to Make Sense-event van Springbok in België sprak Bas Vlugt met Caroline van Turennout, directeur marketing en e-commerce bij Zeeman
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis