Tag Resultaten
Elsbeth Wesselink: McDonald’s Saudi-Arabië | Sweaty Betty | Adidas x FCB
[The International] Elsbeth Wesselink laat haar licht schijnen over recente internationale campagnes
Paul van Kuilenburg: Chicken Licken | Toolstation | Hyundai
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Hein aan het woord over internationale campagnes
Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz aan het woord over internationale campagnes
Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat 
Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. 
    
    Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
    
    ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
    
    DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
    
    Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis
 
	 
	