Tag Resultaten
Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten
Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsjournalist bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Wetenschapsjournalist bij Quest (36 uur)
eSports-markt groeit door naar 9 miljard dollar in 2032
De eSports-markt groeit explosief en zal volgens onderzoek van Meticulous Research stijgen van 1,9 miljard dollar in 2024 naar 9,1 miljard dollar in 2032.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Marktonderzoeker Panel Inzicht
DPG Media is per direct op zoek naar Senior Marktonderzoeker Panel Inzicht (Hybride· Amsterdam, Ermelo)
90 procent van marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
De ontwikkeling van videoadvertenties verandert in hoog tempo, blijkt uit het rapport 2025 Digital Video Ad Spend & Strategy Full Report van IAB.
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Programmatic Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Dongen of Groningen (32-40 uur)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Manager Data & Insights
Mediahuis is per direct op zoek naar Manager Data & Insights - Amsterdam (36 - 40 uur per week)
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Project Management Ondersteuner (PMO)
MarketResponse is per direct op zoek naar Project Management Ondersteuner (PMO)
[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Developer/Architect
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior Developer/Architect
[Vacatures] iO zoekt een UX Researcher
iO is per direct op zoek naar UX Researcher - Campus Den Bosch
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Data & Research Analist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Data & Research Analist - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] Ruigrok zoekt een Research Executive (kwantitatief onderzoek)
Ruigrok is per direct op zoek naar Research Executive (kwantitatief onderzoek)
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Security Officer
MarketResponse is per direct op zoek naar een Security Officer
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Principal Consultant Kwalitatief Onderzoek
MarketResponse is per direct op zoek naar een Principal Consultant Kwalitatief Onderzoek
[Vacatures] MarketResponse zoekt een IT Specialist
MarketResponse is per direct op zoek naar een IT Specialist
[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een Medior Data and Analytics Consultant
LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas
Heineken richt zich met een internationale campagne op digitale overbelasting en roept mensen op om offline met elkaar in contact te komen.
VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Controller
Markteffect is per direct op zoek naar een Controller - Eindhoven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis