Tag Resultaten
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026
De benchmark geeft inzicht in verschillen tussen koplopers en achterblijvers en laat zien waar kansen en knelpunten liggen.
Patricia Sonius wordt algemeen directeur NMO
Naast haar verantwoordelijkheid voor het mediabereiksonderzoek gaat zij de dagelijkse leiding van de organisatie op zich nemen.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Researcher / Producer Audience Insights
DPG Media is per direct op zoek naar Researcher / Producer Audience Insights - Amsterdam
Meerderheid Nederlanders herkent AI-beelden niet
AI biedt creatieve kansen, maar kan ook verwarring veroorzaken. Wees daarom als merk transparant over AI-gebruik in advertenties of campagnes
Van gebruikerstest naar gebruikersbegrip
Ruigrok onderzoek & advies laat in een whitepaper zien waarom UX-onderzoek verder gaat dan controleren of iets werkt
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)
[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Client Consultant - Eindhoven
[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Client Consultant - Eindhoven
[Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Sales Support
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Kwalitatief Research Expert - Amsterdam
Branded content scoort hoger dan tv- en radioreclame
Een belangrijke conclusie uit het onderzoek is dat een sterke fit tussen merk en campagneconcept cruciaal is voor succes.
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.
Rapport: AI stuwt wereldwijde groei programmatic advertising
De groei wordt aangejaagd door kunstmatige intelligentie en machine learning, die het inkopen en beheren van digitale advertenties ingrijpend veranderen
[Vacatures] MediaTest zoekt een Junior Research Consultant
MediaTest is per direct op zoek naar Junior Research Consultant
Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten
Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsjournalist bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Wetenschapsjournalist bij Quest (36 uur)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim E-mailmarketeer
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis