Tag Resultaten
Meerderheid Nederlanders herkent AI-beelden niet
AI biedt creatieve kansen, maar kan ook verwarring veroorzaken. Wees daarom als merk transparant over AI-gebruik in advertenties of campagnes
Van gebruikerstest naar gebruikersbegrip
Ruigrok onderzoek & advies laat in een whitepaper zien waarom UX-onderzoek verder gaat dan controleren of iets werkt
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)
[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Client Consultant - Eindhoven
[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Client Consultant - Eindhoven
[Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Sales Support
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Kwalitatief Research Expert - Amsterdam
Branded content scoort hoger dan tv- en radioreclame
Een belangrijke conclusie uit het onderzoek is dat een sterke fit tussen merk en campagneconcept cruciaal is voor succes.
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.
Rapport: AI stuwt wereldwijde groei programmatic advertising
De groei wordt aangejaagd door kunstmatige intelligentie en machine learning, die het inkopen en beheren van digitale advertenties ingrijpend veranderen
[Vacatures] MediaTest zoekt een Junior Research Consultant
MediaTest is per direct op zoek naar Junior Research Consultant
Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten
Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsjournalist bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Wetenschapsjournalist bij Quest (36 uur)
eSports-markt groeit door naar 9 miljard dollar in 2032
De eSports-markt groeit explosief en zal volgens onderzoek van Meticulous Research stijgen van 1,9 miljard dollar in 2024 naar 9,1 miljard dollar in 2032.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Marktonderzoeker Panel Inzicht
DPG Media is per direct op zoek naar Senior Marktonderzoeker Panel Inzicht (Hybride· Amsterdam, Ermelo)
90 procent van marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
De ontwikkeling van videoadvertenties verandert in hoog tempo, blijkt uit het rapport 2025 Digital Video Ad Spend & Strategy Full Report van IAB.
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Programmatic Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Dongen of Groningen (32-40 uur)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis