Tag Resultaten
Marketing250 2026 | De Genomineerden
De Marketing250 2026 komt eraan! De lijst met de 250 meest invloedrijke marketeers in Nederland wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2025 in PHIL in Haarlem
Marketing250 2026 - 91 nieuwe namen op de nominatielijst
Vandaag maken we de eerste 91 namen bekend van nieuwkomers op de nominatielijst.
M100 2024 op LinkedIn
Op 4 december vond het M100 Event plaats in Spant! in Bussum. Tijdens dit event werden de 7 M100 lijsten bekendgemaakt van de meest invloedrijke mensen in ons vak.
Els Dijkhuizen nummer 1 in Marketing250 2025 - meest invloedrijke marketeer in Nederland
Els Dijkhuizen, Marketing Directeur van Heineken Nederland, staat op de eerste plaats van de Marketing250 2025, de lijst met de meest invloedrijke marketeers in Nederland
Alle genomineerden van de M100 2025 lijsten bekend | Start onderzoek dinsdag 29 oktober
De M100 2025 nominatielijsten zijn klaar. Alle 2000 genomineerden gefeliciteerd!
Een greep uit de voordrachten voor de M100 2025 lijsten
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor de M100 2025-lijsten. Hier publiceren wij een greep uit de voordrachten
Innovatieslag M100 2025-lijsten
De reden daarvoor is dat we twee belangrijke nieuwe lijsten gaan toevoegen aan het onderzoek en we willen waken voor een situatie die vanuit onderzoeksperspectief zo ondoorzichtelijk wordt zodat de uitslagen erdoor kunnen beïnvloed
De Marketing250 2025 | De Genomineerden
De Marketing250 2025 komt eraan! Ehhh.. 250? Ja, de Marketing100 van afgelopen jaren bleek te klein geworden om al die fantastische marketeers die een vermelding verdienen in deze lijst een plek te geven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis