Tag Resultaten
Podcastluisteraars blijven in aantal toenemen
Meer dan de helft van de Nederlanders van achttien jaar en ouder luistert naar podcasts. Dat blijkt uit de Markteffect Podcast Monitor.
Luistercijfers mei 2024: Qmusic opnieuw marktleider 13+ en 20-49
Qmusic is zowel marktleider bij de 13+ (12,3 procent) als de 20-49 luistercijfers (21,8 procent) over de maand mei 2024. Daarmee verliest NPO Radio 2 bij zowel de 13+ als 20-49-cijfers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis