Tag Resultaten
Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.
Du Mosch, Peterse en Zwinkels starten PR-bureau numen
In Hilversum is PR-bureau numen van start gegaan, opgericht door Frank du Mosch, Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse. Met Rituals als eerste klant
Lancering Digital Agency Group Citizens
De ambities is een toonaangevende digitale groep in de Benelux te worden, met als doel binnen vijf jaar met 20+ agencies uit te groeien tot een Europese referentie in digital strategy, UX, development en performance
SuperHeroes start creator-divisie LOIS
Het platform richt zich op disciplines als film, illustratie, installaties en analoge kunst
Euromast opent bezoekersexperience The Rise of Rotterdam
De immersive experience, uitgevoerd door Woodwork Amsterdam, vormt voortaan het startpunt van een bezoek aan de Euromast.
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
AI AM en Enter Workspace bouwen grootste AI-hub in Amsterdam
AI AM, de hub voor toegepaste kunstmatige intelligentie in het voormalige INIT-gebouw in Amsterdam, gaat een samenwerking aan met Enter Workspace.
UNISCO is mediabureau voor challenger brands
Arno Meijerink en Jan-Willem Stoop hebben UNISCO | Research & Media Strategy gelanceerd. Het bureau richt zich op challenger brands in elke groeifase
ABN AMRO lanceert bank voor tieners en ouders: BUUT
Vanaf vandaag is BUUT beschikbaar in de appstores. De bank van de makers van Tikkie richt zich volledig op tieners én hun ouders
Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.
JOE lanceert themakanaal JOE non-stop op DAB+
Via dit station kunnen luisteraars 24 uur per dag en zeven dagen per week luisteren naar hits uit de jaren 70, 80 en 90.
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
Xebia brengt direct inzetbare AI-oplossingen naar de markt
IT-consultancybedrijf Xebia heeft een portfolio van implementeerbare AI-oplossingen geïntroduceerd. De toepassingen zijn getest bij Fortune 500-bedrijven
AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule
Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform
Like a Human lanceert AI-diensten voor marketingteams
Het Nederlandse AI-bureau Like a Human is officieel gelanceerd. De strategisch georiënteerde agency biedt marketingteams ondersteuning met AI-oplossingen
Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp
UPR heeft OneUp gepositioneerd als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland
DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis.
Salesforce lanceert Marketing Cloud Next
Salesforce heeft Marketing Cloud Next gelanceerd, een oplossing waarmee AI-agents zelfstandig marketingtaken uitvoeren.
Marketing-community DE KLUB van start
Met maandelijkse kennissessies en een actieve community biedt DE KLUB marketeers de kans om kennis te delen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis