Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Verslaggever Gezondheid bij AD
DPG Media is per direct op zoek naar Verslaggever Gezondheid - AD - Rotterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Coördinator/redacteur Nieuws DPG Radio
DPG Media is per direct op zoek naar Coördinator/redacteur Nieuws DPG Radio
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Beeldredacteur De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Beeldredacteur De Telegraaf - Amsterdam
ANP Foto en Belgaimage starten gezamenlijke beeldbank
Het Nederlandse ANP en het Belgische Belga News Agency brengen hun beeldarchieven samen in een gezamenlijke onderneming.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever bij Dagblad van het Noorden
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever bij Dagblad van het Noorden - Emmen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Verslaggever bij Noordhollands Dagblad
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Verslaggever voor de regio's West-Friesland en Alkmaar/Beverwijk bij Noordhollands Dagblad:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Entertainment - NU.nl (tijdelijk)
DPG Media is per direct op zoek naar Chef Entertainment - NU.nl (tijdelijk) - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiemanager Tekst- en Eindredactie | Libelle
DPG Media is per direct op zoek naar Redactiemanager Tekst- en Eindredactie | Libelle - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Visual Storyteller De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar een Visual Storyteller De Telegraaf - Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor HISTORIA bij National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor HISTORIA bij National Geographic
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiemanager Eindredactie | Libelle
DPG Media is per direct op zoek naar Redactiemanager Eindredactie | Libelle - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Creator Nieuws
Mediahuis is per direct op zoek naar een Content Creator Nieuws - Leeuwarden, Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Online Marketeer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Senior Online Marketeer - Leeuwarden, Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur bij Friesch Dagblad
Mediahuis is per direct op zoek naar een Eindredacteur Friesch Dagblad - Leeuwarden
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacatures] DPG Media zoekt een Management Assistent Hoofdredactie Trouw
DPG Media is per direct op zoek naar Management Assistent Hoofdredactie Trouw - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis