Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Podcastredacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Podcastredacteur - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur Uitservice
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur Uitservice - Groningen
[Vacatures] FunX zoekt een Online Redacteur
FunX is per direct op zoek naar Online Redacteur (minimaal 32 uur per week)
[Vacatures] NRC zoekt een Nieuwsredacteur
NRC is per direct op zoek naar Nieuwsredacteur (0,6 fte)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Senior Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Senior Designer - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Entertainmentredacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Entertainmentredacteur - Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest
[Vacatures] DPG Media zoekt een Verslaggever Gezondheid bij AD
DPG Media is per direct op zoek naar Verslaggever Gezondheid - AD - Rotterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Coördinator/redacteur Nieuws DPG Radio
DPG Media is per direct op zoek naar Coördinator/redacteur Nieuws DPG Radio
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Beeldredacteur De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Beeldredacteur De Telegraaf - Amsterdam
ANP Foto en Belgaimage starten gezamenlijke beeldbank
Het Nederlandse ANP en het Belgische Belga News Agency brengen hun beeldarchieven samen in een gezamenlijke onderneming.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever bij Dagblad van het Noorden
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever bij Dagblad van het Noorden - Emmen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Verslaggever bij Noordhollands Dagblad
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Verslaggever voor de regio's West-Friesland en Alkmaar/Beverwijk bij Noordhollands Dagblad:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Entertainment - NU.nl (tijdelijk)
DPG Media is per direct op zoek naar Chef Entertainment - NU.nl (tijdelijk) - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis