Tag Resultaten

Monks wereldwijd contentpartner voor Amplifon

21-05-2025 | 11:37:00
Vanuit deze samenwerking ondersteunt Monks het hoorzorgbedrijf bij het realiseren van een centraal aangestuurde strategie en uitvoering

Helga Sásdi wordt EVP EMEA bij DEPT

21-05-2025 | 11:11:00
Vanuit deze rol gaat zij zich richten op de groeistrategie van klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft

12-05-2025 | 10:31:36
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms

Bob Koigi: Vertrouwen in creativiteit staat onder druk

02-05-2025 | 16:22:42
Marketeers, creatieven en bureaus kampen met een crisis die niet draait om talent of middelen, maar om geloof.

Bob Koigi: Reclame voor reizen ontwikkelt zich met hernieuwd vertrouwen

28-04-2025 | 11:52:21
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Dr. Theiss Naturwaren kiest Havas Media Germany als mediapartner

09-04-2025 | 10:27:00
Dr. Theiss Naturwaren heeft Havas Media Germany gekozen als mediapartner om de merkstrategie te moderniseren en meer doelgroepen te bereiken.

Bob Koigi: De kracht van speelse en bizarre marketing

04-04-2025 | 15:30:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De groeiende rol van gaming bij merkboodschappen

28-03-2025 | 10:04:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.