Tag Resultaten
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator
Persuade is per direct op zoek naar AI Creator - 28-40 uur p/w
[Vacatures] Persuade zoekt een Junior Projectmanager
Persuade is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager (28-32 uur p/w)
[Vacatures] Alfred zoekt een Designer
Alfred is per direct op zoek naar een Designer - Full-time · Amsterdam
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Designer & Video Editor
Persuade is per direct op zoek naar AI Designer & Video Editor (28-40 uur p/w)
[Vacatures] Joe Public Amsterdam zoekt een AI Video Creator
Joe Public Amsterdam is per direct op zoek naar AI Video Creator
[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Lead Social
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Lead Social
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Traffic Manager
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Traffic Manager
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Creator Nieuws
Mediahuis is per direct op zoek naar een Content Creator Nieuws - Leeuwarden, Groningen
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
[Vacatures] TBWA/NEBOKO zoekt een Medior Digital Producer (MAKE)
TBWA\NEBOKO is per direct op zoek naar Medior Digital Producer (MAKE) - Full-time \ Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Visual Storyteller
DPG Media is per direct op zoek naar Visual Storyteller - Rotterdam
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness)
NOSUCH is per direct op zoek naar een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness) - Rotterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis